تولید و پخش مستند «مجاهد خاموش» در مازندران

مستند «مجاهد خاموش» با موضوع روایت زندگی سردار شهید علی‌اکبر میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی بدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان توسط اداره‌کل حفظ آثار مازندران تولید و از شبکه تبرستان پخش شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۸۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مستند «مجاهد خاموش» با موضوع روایت زندگی سردار شهید علی‌اکبر میرزایی فرمانده قرارگاه عملیاتی بدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان توسط ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران تولید و از شبکه استانی تبرستان پخش شد.

این مستند به مدت 21 دقیقه به زوایای پنهان دوران زندگی و مبارزه با اشرار در سیستان و بلوچستان توسط سردار شهید علی‌اکبر میرزایی می‌پردازد.

مصاحبه با همرزمان و فرماندهان لشکر 41 ثارالله (ع) و مسئولیتها و چگونگی رفتار همراه با محبت و عشق در بین نیروهای بومی منطقه خاش از زبان ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت منطقه در این مستند روایت شده است.

مستند «مجاهد خاموش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا پایندان، نویسندگی و تدوین‌گری محمد غزائیان، گویندگی شوکائیان، تصویربرداری محمدعلی نظری و تصویربرداران سپاه سیستان و بلوچستان با همکاری خانواده این شهید بزرگوار در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران تهیه، تولید و از شبکه استانی تبرستان پخش شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها