مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش‌وپرورش با اشاره به پذیرش ۲۷هزار دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس شاهد گفت:‌ثبت‌نام دانش آموز در پایه هفتم مدارس شاهد تا ۱۵ تیر ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۰۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین کفراشی در با اشاره به پایان کار ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس شاهد اظهار داشت: بیش از 55 هزار نفر برای ورود به پایه اول ابتدایی مدارس شاهد متقاضی بودند که 27 هزار نفر ظرفیت پذیرش داشتیم.

وی افزود:‌ مدارس از طریق پیامک به دانش‌آموزانی که باید برای ثبت نام مراجعه می‌کردند، اطلاع دادند و خانواده‌ها به مدت 10 روز فرصت مراجعه به مدارس و ارائه مدارک را داشتند که پس از ارائه مدارک لازم،‌ثبت‌نام قطعی صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از 27 هزار نفر ظرفیت پذیرش، ایثارگران وضعیت خوبی را داشتند. سیستم سجا به سیستم بنیاد شهید متصل بود و 13 هزار نفر از متقاضیان از میان خانواده‌های شهدا،‌جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس بودند و بیش از 20 هزار نفرنیز از افراد وابسته به خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

کفراشی گفت:‌ بیش از 30 هزار نفر با اولویت ایثارگری برای پایه اول ابتدایی مدارس شاهد ثبت‌نام کردند که از این تعداد 5 دانش‌آموز جانباز شناسایی شدند و جانباز بودن 3 دانش‌آموز برای ما محرز و مشخص شد که در چابهار و مهاباد جانباز شده‌‌اند و دارای 5، 10 و 25 درصد درجه جانبازی هستند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم در مدارس شاهد از ابتدای تیر آغاز شده است، افزود: تاکنون 77 هزار دانش آموز برای پایه هفتم ثبت‌نام کرده‌اند، ثبت نام پایه هفتم تا 15 تیر ادامه دارد و تا پایان تیر نیز نتایج را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظرات