خبرهای داغ:
با رشد ۹۹۹ واحدی؛

شاخص بورس تا مرز ۶۶ هزار واحدی شدن پیش رفت

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس ۹۹۹ واحد رشد را به ثبت رساند.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۳۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در جریان اولین روز معاملاتی هفته شاخص بورس با جهش 999 روبرو شد و تا ارتفاع 65 هزار و 860 واحد صعود کرد.

حجم و ارزش معاملات بازار سرمایه نیز در روزجاری با افزایش مواجه شد، به طوری که تعداد 1361 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 280 میلیارد تومان در 129 هزار نوبت معامله شد و نمادهای معاملاتی حکشتی، وبملت و شبندر هم بیشترین اثر مثبت و نمادهای کگل، شخارک و کرزای بیشترین اثر منفی را بر نماگر بازار سهام به ثبت رساندند.

نمادهای معاملاتی وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، شپنا، تاپیکوو و مبین هم امروز پربیننده ترین نمادهای بازار بودند و بیشترین افزایش قیمت سهام نیز از آن نمادهای خمهر، شدوص و پسهند شد.

این گزارش می افزاید: شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 412 واحد، کل(هموزن) 100 واحد، قیمت(هموزن) 87 واحد،  آزادشناور 1444 واحد، بازار اول 827 واحد و بازار دوم 1395 واحد افزایش را به خود دیدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم آیفکس در حالی با رشد 20 واحدی در کانال 756 واحد قرار گرفت که معامله گران 262 میلیون ورقه را به ارزش 108 میلیارد تومان در 26 هزار نوبت جابجا کردند.

توقف نماد معاملاتی شرکتهای شهد، زرین معدن آسیا، صنایع پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی فناوران، ‌گروه بهمن، حق تقدم شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند، پارس سرام، فنرسازی زر، ماشین سازی نیرومحرکه، تایدواترخاورمیانه و بازگشایی نماد معاملاتی شرکتهای پاکسان، مهرکام پارس، صنعتی مینو، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه گذاری مسکن تهران و حق تقدم شرکت ملی صنایع مس ایران هم از جمله اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها