معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت:‌دانش‌آموزان افغان که سریال شناسنامه ندارند برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی از ۱۵ شهریور به مدارس مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۳۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی طلایی زواره  در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه اتباع افغان سریال شناسنامه ندارند، برای ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی چگونه اقدام کنند؟‌اظهار داشت: اتباع افغان برای ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی باید به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود:‌ دانش‌آموزان افغان برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی از تیرماه اقدام نکنند بلکه 20 شهریور ماه با حضور در مدارس درخواست خود را برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی ارائه کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: مدیران مدارس اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌‌های درسی دانش‌آموزان افغان می‌‌کنند. سامانه را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که برای ثبت نام دانش‌آموزان افغان نیازی به وارد کردن سریال شناسنامه نیست و این موضوع تنها باید از طریق مدیران مدارس انجام شود.

طلایی زواره خاطرنشان کرد:‌مرحله دوم فعال‌سازی سایت از 20 شهریور تا 10 مهر است که دانش‌آموزان افغان در این مرحله می‌توانند اقدام به خرید کتاب‌های درسی کنند.

ارسال نظرات