خبرهای داغ:
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه با بیان اینکه بعثه در شب‌های قدر در عتبات برنامه خاصی ندارد، گفت: آموزش تکمیلی روحانیون کاروان‌های حج تمتع به صورت مجازی است و آزمون آنها در نیمه دوم مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۳۶۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حمید احمدی با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر گفت: به دلیل برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در حرم‌های مطهر امام حسین(علیه‌السلام) و حضرت عباس(علیه‌السلام) بعثه مقام معظم رهبری برنامه خاصی ندارد و فقط در جهت برگزاری مراسم احیا با آستان مقدس حرم‌های مطهر همکاری می‌کند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: برنامه‌های بعثه صبح‌ها و شب‌ها در قالب سخنرانی و مدای در حرم‌های مطهر امام‌حسین(ع) و حضرت عباس(ع) ادامه دارد و بعد از ظهرها در خیمه‌گاه نیز روایتگری داستان عاشورا اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آموزش‌های کاروان‌های حج تمتع در حال برگزاری است، گفت: یک جلسه 3 ساعته آموزشی ویژه بانوان قبل از موسم حج برگزار خواهد شد که در آن به مسائلی مانند بهداشت زنان، آداب و امنیت سفر پرداخته می‌شود.

احمدی در ادامه تصریح کرد: همچنین کلاس‌های آنلاین در حال برگزاری است. 2جلسه آموزشی نیز برای زائران و فرهیختگان هم بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درباره آموزش روحانیون کاروان گفت: آموزش تکمیلی روحانیون کاروان‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری است و آزمون آنها در نیمه دوم مردادماه انجام می‌شود.

وی افزود: این آموزش‌ها در سه زمینه مناسک حج، معارف و قرآن، عقائد است و اگر شخصی امتیاز حدنصاب را در آزمون نیاورد دوباره می‌تواند امتحان دهد و اگر دوباره قبول نشد در سفر حج بعدی آنها تاخیر می‌افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها