خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان بخشی نگری را آفت مدیریت دولتی دانست و همکاری روسای ادارت را برای اهداف کلان اقتصادی دولت خواستار شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی تشویق مردم به کسب روزی حلال و تاثیر آن در امنیت اقتصادی و اجتماعی و روحیه اعتقادی مردم را مهم ارزیابی کرد و از مدیران شهرستان خواست در دیدارهای مردمی به لزوم پرداخت زکات فطریه و مالی برای مصارف عام المنفعه و محو فقر  بپردازند.

     فرماندار هریس نیز در این نشست با ارائه گزارش مدیریتی اهم عملکرد دولت تدبیر و امید به تبیین اقدامات دولت یازدهم در دو سال اخیر پرداخته و هدف اولیه و اساسی دولت را ایجاد ثبات اقتصادی با هدف حمایت از بخش های مولد اقتصادی و در نتیجه افزایش نرخ رشد اقتصادی و کاهش بیکاری عنوان کرد.

حسن یحیوی رشد سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، افزایش تولید و اشتغال زایی پایدار را نتیجه این اقدامات مثبت دولت دانست.

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه شهر بخشایش هم در این نشست  در سخنانی به لزوم تسریع در راه اندازی حوزه علمیه این شهر و بهبود وضعیت بهداشتی و آب شرب مردم اشاره کرد.

ارسال نظرات