خبرهای داغ:
بهرامی:

لزوم پاسخگویی به زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه زیاده‌خواهی‌های غرب و آمریکا در مذاکرات باید با قدرت پاسخ داده شود، گفت: بازرسی از تاسیسات غیرهسته‌ای و نظامی ولو بصورت مدیریت شده جزء خطوط قرمز ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدابراهیم بهرامی دبیرکل جمعیت دانشجویی حامیان عدالت اسلامی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: ماراتن مذاکرات هسته‌ای بین ایران و 1+5 با ادامه کارشکنی‌های امریکا راهی جز بن بست نخواهد داشت و یقینا شکست مذاکرات منجر به ایجاد شکاف بیشتر در بین کشورهای صاحب قدرت خواهد شد و نوید فروپاشی امریکا را خواهد داد.


بهرامی ادامه داد: بازرسی از تاسیسات غیر هسته‌ای و نظامی ولو بصورت مدیریت شده جزء خطوط قرمز ملت ایران است و طرح این مباحث توسط طرف مقابل ما را به پایان حضور در مذاکرات بیش از پیش تشویق می‌کند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات شجاعانه و قابل تحسین تیم مذاکره کننده در طی مذاکرات، پیام صلح دوستی و لبخند مردم ایران به دنیا را منتشر کرد و نشان داد مردم ایران با تمام وجود به دنبال برقراری صلح جهانی هستند و این طرف مقابل است که در آخرین لحظات مذاکره  بدنبال ایجاد« دبه» است.


دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: فرزندان انقلاب می‌دانند که بهانه جدید امریکا یعنی « راستی آزمایی آژانس» یک حربه قدیمی است و سوابق نشان داده آژانس تماما در اختیار سرویس‌های جاسوسی امریکا و اسرائیل قرار دارد.

وی گفت: زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات باید با قدرت پاسخ داده شود و در مقابل این « دبه» امریکایی، طرح شکایت از آژانس، برای قرار دادن اطلاعات هسته‌ای ایران در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم که منجر به شهید شدن دانشمندان ما شد در دستور کار قرار بگیرد.


این فعال دانشجویی افزود: امریکا برای رهایی از بحران‌های داخلی و بین‌المللی به ادامه این مذاکرات نیازمند است اما در شطرنج دیپلماتیک ایران و طراحی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسیر شده است لذا لغو یکباره تحریم‌ها بدون کمترین تغییری می‌تواند منجر به پیروزی مذاکرات شود اما هرگونه زیاده‌خواهی مسلما پاسخی سخت خواهد داشت.


بهرامی در پایان گفت: ترک مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده ایرانی به دلیل زیاده خواهی‌ها و یا توافقی که منجر به لغو یکباره تحریم‌ها و رعایت خطوط قرمز ایران شود در چشم مردم ایران به یک اندازه قابل تحسین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها