مدیر پروژه فاز ۳ پردیس خبر تسنیم را تایید کرد

تعرفه آب و برق، مسکن فاز ۳ را ۵ میلیون تومان گران کرد

مدیر پروژه فاز ۳ مسکن مهر پردیس از افزایش ۵۲ هزار تومانی واحدهای این پروژه خبر داد و با بیان این‌که این افزایش به دلیل تعرفه‌های آب، برق و گاز است، گفت: به‌طور میانگین هر متقاضی باید حدود ۵ میلیون تومان دیگر پرداخت کند.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۳۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج ، سلیم عبدی در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی مشمول افزایش قیمت شده است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت هر مترمربع پروژه‌های مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن حدود 67 هزار تومان است، بیان کرد: این شرکت 15 هزار تومان -بابت تاخیر- جریمه شده و به این ترتیب متقاضیان باید برای هر مترمربع حدود 52 هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که این افزایش قیمت به دلیل گران شدن تعرفه آب، برق و گاز است، تاکید کرد: تعرفه برق تک فاز 250 هزار تومان بود که -وزارت نیرو- الان بابت آن یک میلیون و 60 هزار تومان می‌گیرد، از سوی دیگر تعرفه برق 32 آمپر سه فاز  3.5 میلیون تومان و تعرفه برق سه فاز 52 آمپر 5.5 میلیون تومان است.

مدیر پروژه فاز مسکن مهر پردیس یادآور شد: تعرفه آب از 450 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته ضمن آن‌که کنتور برق را 120 هزار تومان می‌گرفتیم که الان قیمت آن به 214 هزار تومان افزایش یافته است.

عبدی با بیان این‌که 1200 تا 1300 واحد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن باقیمانده تا تمام شود، گفت: افزایش قیمت شامل 3500 واحد می‌شود و واحدهایی که تحویل شده در زمان تحویل سند باید مابه‌التفاوت افزایش قیمت را پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت شامل 2500 واحد تحویل شده در سال‌های قبل نمی‌شود، تصریح کرد: واحدهایی که افزایش قیمت آن از چند روز ابلاغ شده باید این مابه‌التفاوت را پرداخت کند.

وی میزان افزایش قیمت را حدود 5.2 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان حدود دو میلیون تومان آن را پرداخت کرده‌اند و باید حدود 3 میلیون تومان دیگر را نیز بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار