خبرهای داغ:
سرهنگ محبی گفت: شهدا برای نهادینه کردن اسلام و صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خویش گذشتند و اینک غفلت از راه آنان و بی‌تفاوت بودن به مسائل فرهنگی خیانتی بزرگ به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۳۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش توجیهی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی همراه با والدین دانش آموزان و با حضور سرهنگ محبی فرمانده سپاه فیروزآباد برگزار گردید.

سرهنگ محبی فرمانده سپاه فیروز آباد در بخشی از صحبت هایش در این مراسم با اشاره به اینکه  مدرسه خط مقدم جبهه نبرد علیه دشمن است گفت: فرماندهان حاضر در این جلسه در خط مقدم این دفاع هستند، باید مانند دوران مقدس به این دانش‌آموزان اعتماد کنیم تا آینده روشن انقلاب تضمین شود.

وی هدف اصلی دشمن از جنگ نرم را حذف گفتمان و تفکر ولایی بسیج دانست و افزود: شهدا برای نهادینه کردن اسلام و صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خویش گذشتند و اینک غفلت از راه آنان و بی‌تفاوت بودن به مسائل فرهنگی خیانتی بزرگ به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه فیروز آباد همچنین تاکید کرد: واگذاری مسئولیت فرماندهی مراکز پیشگام به دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف ما در این زمینه است.


میری نژاد فرمانده بسیج دانش آموزی فیروزآباد در رابطه با اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: اگر دل را در اختیار صالحات گذاشتید، اگر مشوق به خیر باشید و تقوا و عشق به الله را در دل مشتعل ساختید، حسنات و صالحات جریان زلالی می شوند که خود به خود از آن چشمه می جوشند.

فرمانده بسیج دانش آموزی فیروزآباد در ادامه این همایش خطاب به والدین دانش آموزان گفت: طرح جهاد مغنیه تمرین مدیریتی برای دانش آموزان بوده و روحیه خود باوری و خلاقیت را در آن ها زنده نگاه می دارد، این عرصه زمینه خوبی برای آشنایی با وظایف و مهارت های مدیریتی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها