خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان:
جاهدی: امام خمینی(ره) تا روز آخر ایالات متحده آمریکا را شیطان بزرگ نامید، اما جای سوال اینجاست که چرا عده ای علاقه دارند واژه ها را تغییردهند.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۵۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در نشست هیئت عاشقان ولایت این شهرستان طی سخنانی در خصوص دشمن شناسی و شاخصه های انقلابی نماینده ی مردم لارستان و بصیرت مثال زدنی او به سخنرانی پرداخت.


وی در اظهار داشت: هیچ کس تصور نکند دشمن از دشمنی چشم می پوشد و آن وقت که به دشمن اعتماد کنیم دشمن مقاصد خود را به ملت وارد خواهد آورد و این دشمنی تمام شدنی نیست.

این مقام مسئول افزود: سیاست دشمن این است که برادر کشی و جنگ داخلی را در کشورها راه بیاندازد و خودش کنار بنشیند و نظاره کند و اینجا ضرورت دارد که دشمن را بشناسیم و توطئه های دشمن را ببینیم.

جاهدی تاکید کرد: این آدم شیطان صفتی که وارد مسجد می شود و خود را منفجر می کند در تفسیر و عقیده اش این عمل جهاد محسوب می شود و این جنایات که منجر به شهادت شهید سید موحدی لاری شده است نتیجه ی بیش فعالی استکبار است.

وی گفت: مستکبرین عالم بعد از حادثه یازدهم سپتامبر که حضور نظامی فایده ای برای آنها در برنداشت به جنگ های نیابتی روی آورده و جریان های سلفی و تکفیری به نیابت از آمریکا در منطقه در حال جنگ و خونریزی هستند که بایست هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن اصلی ما آمریکاست از این امر است که رهبری انقلاب می فرمایند: ما اگر در شناخت نفر اول جبهه مستکبرین عالم دچار اشتباه شویم هدف را گم کرده ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها می خواهند من و شماها را با ابزارهای تحریم، تهدید و تحقیر دچار یک تحلیل غلط محاسباتی نمایند و این ابزارها راهبرد اصلی ایالات متحده امریکا می باشد.

جاهدی افزود :امام خمینی(ره) تا روز آخر ایالات متحده آمریکا را شیطان بزرگ نامید، اما جای سوال اینجاست که چرا عده ای علاقه دارند واژه ها را تغییردهند.

این عضو شورای تامین در ادامه ی صحبت های خود در بزرگداشت شهید نصیری لاری بیان داشت: ما باید بدانیم که سرسلسله ی مستکبرین عالم ایالات متحده آمریکا می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها