فرماندار مهریز گفت: روز جهانی قدس نماد عینی همدلی و وحدت بین امت اسلام و ملت قهرمان ایران است و باید خیلی باشکوه و پرصلابت برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۶۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سید محمد رستگاری امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهپمایی روز جهانی قدس در مهریز و بخش مرکزی این شهرستان افزود: روز قدس یادگار همیشه جاوید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به خاطر تحولات جهان و به خصوص در امت اسلام و منطقه در رمضان امسال از نقش و اهمیت بالایی برخورد دار است و باید خیلی پرشور برگزار شود.

فرماندار مهریز اظهار کرد: از برنامه ها و توطئه های همیشگی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها برای رسیدن به اهدافشان ایجاد اختلاف و دو دستگی بین امت اسلام بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از نمودهای بارز تحقق همین هدف شوم اسرائیل غاصب که در منطقه وجود دارد همین تشکیل و حمایت از گروهک تروریستی داعش و به جان مسلمانان انداختن آنها است.

فرماندار مهریز گفت: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید بر حسب وظیفه ملی و دینی خود نسبت به ایجاد زمینه برای حضور مردم و باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس اقدام کنند.

رستگاری ادامه داد: مردم قهرمان و فهیم ما قطعا به خوبی به نقش و وظایف خود در مقاطع مختلف تاریخی کشور بیش از همه آشنا تر هستند و مسئولان باید با همدلی و برنامه ریزی زمینه ساز مشارکت آنها در عرصه های مختلف را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید طبق دستورالعمل و ابلاغیه های ارسالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جدیت و هدف گذاری مناسب وظایف خود را در روز جهانی قدس و قبل از آن انجام دهند.

فرماندار مهریز: از مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تا طبق مقررات برای باشکوه برگزار شدن این راهپیمایی اقدام کنند و بدون مشکلی شاهد تحقق امر مهم در مهریز باشیم.

در این جلسه مسئولان اجرایی عضو شورای هماهنگی به طرح نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس پرداختند.

راهپمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهریز در روز جمعه 19 تیرماه از ساعت 11.30 دقیقه صبح به طرف مسجد جامع ولی عصر(عج) برگزار می شود.

ارسال نظرات