وجه مشترک همه شهدا پیروی از ولایت فقیه بوده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در جمع بسیجیان شهرستان میناب گفت: اگر به وصیت نامه همه شهدا نگاهی بیندازیم در تمام آنها یک چیز مشترک است و آن اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۲۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه استان هرمزگان در جمع 1500 نفری حلقه های صالحین شهرستان میناب ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به سالگرد عملیات کربلای یک در روز دهم تیر ماه گفت: امروز روز دهم تیر ماه روز بیاد ماندنی در تاریخ ایران و سالگرد تاریخی عملیات کربلای یک است، که در آن شهرمهران آزاد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این عملیات بزرگ فرزندان مینابی ما خوش درخشیدند که یکی از این سرداران و افتخارات استان هرمزگان شهید سردارعلی حاجبی است.

وی عنوان داشت: من به همه بسیجیان به خصوص جوانان عزیز بسیجی توصیه می کنم که زندگی نامه همه شهدا را مخصوصا شهدای شهر میناب و شهیدان محلات خود را بشناسید، شهیدانی مثل شهید حاجبی را بشناسید و به آنها افتخار کنید.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان امنیت و آرامشی مثل کشور ایران را ندارند افزود:اگر به کشورهای همسایه و اطراف خود نگاه کنید می بینیم که هیچکدام امنیت، آسایش و آرامش کشور ما را ندارند و این امنیت بخاطر شهدایی است که جان خود را تقدیم کردند تا ما به این آرامش دست بیابیم.

سردار ترابی با بیان اینکه کشور ایران 460 شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت: در جای جای این کشور پهناور از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه کشور شهیدان و جانبازان و ایثارگران بسیاری را تقدیم کردیم تا بتوانیم به این نقطه از سربلندی کشور برسیم.

وی با بیان اینکه همه شهدا یک وجه مشترک در وصیت نامه خود دارند عنوان داشت: اگر به وصیت نامه همه شهدا نگاهی بیندازیم در تمام آنها یک چیز مشترک است و آن اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است که این وظیفه ما را دوچندان می کند.

وی با اشاره به شهدای شهرستان میناب شهید صادقی، عبدالصمدی، حاجبی، عیسی کریمی ، رحیمی و غیره خاطر نشان کرد: امروز باید همه مردم شهرستان میناب سرشان را بالا بگیرند و به داشتن همچین شهیدانی افتخار بکنند.

ارسال نظرات