نمایشگاه عکس غزه و فلسطین در یزد برپا می‌شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه پرشورتر راهپیمایی روز قدس، گفت: نمایشگاه عکس غزه و فلسطین همزمان با روز قدس در یزد برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۷۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سعید زارع ظهر امروز در نشست هماهنگی روز جهانی قدس که در فرمانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس روشنگری پیوند شوم وهابیت با آل‌سعود است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مسئولان استان یزد باید با تدوین برنامه‌های نشاط‌آور و منسجم زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام استان را فراهم کنند.

زارع برگزاری نمایشگاه عکس غزه و فلسطین، تبلیغات میدانی و محیطی قبل از مراسم، انجام تبلیغات نشاط‌آور در سطح شهر به ویژه در روستاها و بخش‌های دورافتاده استان، اعلام حمایت تمام گروه‌ها، احزاب و انجمن‌های سیاسی و فرهنگی استان، تهیه مقاله با موضوع تحلیل آخرین وضعیت فلسطین و تولید محتوای خاص فلسطین و غزه را از جمله پیشنهادهای اجرایی برای روز جهانی قدس در شهر یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت تهیه پرچم کوچک انقلاب اسلامی ایران، حزب‌الله و پرچم‌های مذهبی برای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد گفت: حضور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نشانه ایمان و پایداری نظام است.

وی تهیه اقلام فرهنگی به منظور توزیع بین کودکان در راهپیمایی، توجه ویژه به انسجام مردم در طول مسیر، احداث ایستگاه‌های امدادی و استراحت، تهیه پلاکارد به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، انتخاب افراد مردمی برای انتظامات مسیر راهپیمایی، صدور اطلاعیه و بیانیه به منظور بسترسازی برای حضور اقشار مختلف و بسترسازی سردرب ادارت را از دیگر اقدامات لازم برای اجرای مناسب راهپیمایی روز قدس در شهر و استان یزد دانست.

 انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
آخرین اخبار