خبرهای داغ:
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ارائه خدمات به خانواده شاهد و ایثارگر از مناسب‌ترین و بهترین راهکارها و شیوه‌ها بهره می‌‌گیرد تا بتواند خدمات موثری ارائه بدهد.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۰۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از ایثار واحد قزوین، محمدرضا علی‌اكبربيک معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در جلسه معاونت تعاون با بیان اینکه بیش از 50 درصد جامعه ایثارگران به حوزه تعاون بنیاد مراجعه می‌کنند، گفت: در سال جاری مراجعات این حوزه، با ادغام مسکن افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به مطلب فوق، کارکنان در تعاون بنیاد از سعه صدر بالایی برخوردارند و خواسته‌های جامعه ایثارگران را پاسخ می‌دهند، تا بتوانند خدمات مطلوبی به آنها ارائه بدهند.

علی‌اكبربيک دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر را منشا برکات دانست و گفت: کارکنان بنیاد این دیدارها را با اهتمام ویژه انجام می‌دهند تا با برقراری ارتباط عاطفی، بیشتر مشکلات آنها را برطرف کنند.

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با بیان اینکه جامعه ایثارگران ولی نعمتان نظام هستند، افزود: ما در ارائه خدمات به آنها از بهترین راهکارها و شیوه‌ها بهره می‌‌گیریم تا بتوانیم خدماتی موثری ارائه بدهیم.

علی‌اكبربيک ارائه تسهیلات مسکن، اشتغال و مددکاری و مشاوره به خانواده شاهد و ایثارگر را از جمله برنامه‌های معاونت تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين برشمرد

 

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها