خبرهای داغ:
استاندار در جلسه شورای اقامه نماز تاکید کرد:

با توجه به تاکیدات رهبری اجلاس‌های آینده تنظیم و محقق شود

استاندار در جلسه شورای نماز گفت: نماز دور کننده انسان از فحشا و منکر است پس ضروری است نماز وارد متن اجتماع شود چرا که خروجی " جامعه نمازی" با کاهش جرائم کیفری و آمار مفاسد اجتماعی زندانیان به وجود می آید.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۱۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین ،مرتضی روزبه در جلسه شورای اقامه نماز استان اظهار کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز دارای دو بعد اجرایی و محتوایی است که  دربخش اجرا ساده و با توجه به توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی به  آسانی انجام خواهد شد.

وی افزود: انتظار می رود که در حوزه محتوایی تمام توان، استعداد و همت مدیران دستگاه ها و نخبگان و صاحب نظران به کارگرفته شود به بیان دیگر،از ظرفیت های علمی، هنری، فرهنگی و دینی کشور در برای برگزاری اجلاس استفاده و بهره برداری به عمل آید.

موضوعی با اهمیت تر از نماز در دین وجود ندارد

استاندار با بیان اینکه "موضوعی بالاتر و با اهمیت تر از نماز در دین وجود ندارد"  تصریح کرد: باید سطح انتظار و توقع خود را از برگزاری این اجلاس باید افزایش دهیم تا بتوانیم حرکت  جدیدی را در این زمینه آغاز کنیم به طوری  که،با ارائه تجربه جدید،کار متفاوتی ارائه  خواهد شد.

 باید پیام های رهبری مورد بررسی قرار گیرد 

روزبه با اشاره به اینکه اجلاس قزوین می تواند به نقطه عطفی در کشور تبدیل شود خاطرنشان کرد:برگزاری اجلاس نماز در قزوین یک مأموریت سهل و ممتنع است که صرف برگزاری اجلاس امری سهل  و آسان است اما اگر قرار باشد در حوزه محتوا دخالت کرده و کار جدیدی انجام دهیم مسئولیت سخت  ودشواری در پیش رو داریم.

 " جامعه نمازی" با حجم بالای جرائم و مفاسد اجتماعی قابل جمع نیست

وی با تاکید بر بررسی پیام های مقام معظم رهبری در اجلاس های گذشته اظهار کرد: باید پیام های رهبری در اجلاس های گذشته بررسی و تحلیل محتوا شود تا اجلاس آینده در راستای تحقق و توجه به این دغدغه ها و مطالبات تعریف و تنظیم شود.

استاندار با اعلام اینکه" در سال گذشته استان قزوین به دلیل توجه و احیای نماز صبح در مساجد مورد تجلیل در اجلاس سراسری نماز قرار گرفت" در ادامه تصریح کرد: نماز دور کننده انسان از فحشا و منکر است پس باید  نماز را وارد متن اجتماع کنیم و خروجی جامعه نمازی باید کاهش جرائم کیفری، پرونده های قضایی و آمار مفاسد اجتماعی و زندانیان باشد چون جامعه نمازی با حجم عظیم معتادین و آمار تخلفات در جامعه سازگار و قابل جمع نیست.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار