مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

کمیته امداد و بسیج سازندگی یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مناطق محروم استان یزد، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و بسیج سازندگی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۶۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،محمد اکبری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: مسکن از مهمترین مشکلات و معضلات موجود در مناطق محروم استان یزد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد استان یزد و بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: توجه ویژه به 5 موضوع فرهنگی، آموزشی، مسکن، درمان و میزان مشارکت‌های مردمی در اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی در مناطق محروم مهم و ضروری است.

وی عنوان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و بسیج سازندگی در یزد زمینه فعالیت بیشتر در مناطق محروم و در راستای محرومیت‌زدایی در یزد را فراهم می‌کند.

اکبری با اشاره به جایگاه بالای بسیج سازندگی استان یزد در کشور افزود: بسیج سازندگی می‌تواند با مشارکت و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های استان، بیش از پیش نسبت به ظرفیت‌سازی در مناطق محروم استان یزد اقدام کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد عنوان کرد: مناطق محروم استان یزد نیازها و احتیاجات فراوانی دارند که باید با توجه ویژه‌ای که به این مناطق صورت می‌گیرد، در راستای رفع نیازهای آنها قدم برداشت.

اکبری تشکیل اردوهای جهادی در مناطق محروم استان و کشور را در زمینه محرومیت‌زدایی بسیار موثر دانست و گفت: در صورتی که این اردوها با بهره‌گیری از ظرفیت ادارات مرتبط دیگر صورت پذیرد، می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات