خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: شب قدر از شب های مقدس و متبرک اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۳۶۸۸۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

حجت الاسلام عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82  سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: شب قدر برابر با هزار ماه است، شبی که هر سال تکرار می شود و ملائکه در این شب بر زمین فرود می آیند و زمین بر آنها تنگ می‌شود بطوری که سرنوشت ماانسان ها در این شب رقم می خورد.

عطایی افزود: در این شب عبادت بسیار سفارش شده و عبادت دراین شب برابر با هزار ماه است که تمام خیرات و برکات در این شب نازل می شود و رحمت خاص خداوند شامل حال بندگان می گردد.

وی با اشاره به عظمت و فضیلت این شب بر سایرشب ها تصریح کرد: آمرزش گناهان،قلب رمضان،نزول قرآن، برتر از هزار ماه و شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است.

عظمت و فضیلت این شب بر سایر شب هابیشتر است چرا خداوند در این شب بندگان خود را مورد آمرزش قرار می‌دهد ونزول قران در این است.

وی عنوان کرد: قران کلام خدا است و بهترین کلام خدا در بهترین زمان نازل شده است، قرآن به طور تدریجی به وسیله فرشته صاحب قدر پیامبر نازل گردید و خداوند در شب قدر آنچه را که از این سال تا سال بعد پیش خواهد آمد مقدر می فرماید و انچه خداوند در این شب مقدر می‌کند به حتم واقع می شود.

 

1005/ت20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها