ایستگاه نقاشی کودکان به همت پایگاه امام علی(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در بوستان سلامت پارک آبشار شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۳۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
فرمانده پایگاه بسیج امام علی(ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی ایستگاه نقاشی کودکان در بوستان سلامت پارک آبشار شاهرود گفت: با توجه به حضور کودکان در بوستان سلامت و نیاز به کار با کودکان و همراهی آنان در برنامه های بوستان ایستگاه نقاشی کودکان در این بوستان راه اندازی شد.

مهدی عسکرزاده افزود: در این ایستگاه نقاشی، کودکان با استفاده از مداد رنگی و گوآش و آبرنگ بر روی کاغذ،بوم و پارچه می توانند نقاشی با موضوعات مختلف کشیده و در مسابقه رمضانیه شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما در این ایستگاه نقاشی استعدادهای کودکان را نیز با استفاده از اساتید مطرح نقاشی شناسایی می کنیم و تلاش داریم نمایشگاه از نقاشی کودکان در پایان ماه مبارک رمضان در بوستان سلامت برپا نماییم.

عسکرزاده با اشاره به سایر فعالیت های بوستان سلامت پارک آبشار شاهرود بیان کرد: نمایش فیلم،غرفه تیراندازی با کمان،پاسخ به شبهات دینی و مذهبی،بازی های رایانه ای و غرفه آشنایی با شهدا از دیگر فعالیت های بوستان سلامت پارک آبشار است.

فرمانده پایگاه بسیج امام علی(ع) عنوان کرد: این برنامه ها با هدف پر کردن اوقات فراغت خانواده ها و ایجاد مکانی سالم برای تفریح و سرگرمی بچه ها انجام شده و الحمدالله این برنامه ها مورد استقبال بسیار خوب خانواده ها و مسافران حاضر در بوستان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: برنامه های رمضانیه هر شب از ساعت 22 تا 2 بامداد برگزار می شود و بعد از ماه مبارک رمضان نیز این برنامه ها در روزهای تعطیل و پیک بوستان ها اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها