خبرهای داغ:
مدیرعامل شهرک‎های صنعتی گلستان خبر داد:

سرمایه‎گذاری 11 سرمایه‎گذار جدید در شهرک‎های صنعتی گلستان

مدیرعامل شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: 11 سرمایه گذار جدید وارد شهرک‎های صنعتی استان گلستان شدند.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۵۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، رحمان محمد زاده پیش از ظهر امروز در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:با کمک و مساعدتی که استانداری گلستان به ما داشتند توانستیم اعتبارت خوبی از منابع استانی در شهرکهای صنعتی تخصیص بگیریم.

وی با بیان اینکه در سال جاری 45 پروژه را در دستور ساخت داریم، تصریخ کرد:در راستای امتیازهای برق، گاز و تصفیه خانه 31 تیر ماه گزارش پایانی این پروژهها را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی گلستان ادامه داد: در راستای حمایت از صنایع کوچک واحدهای مشاورهای را در استان گلستان در نظر گرفتهایم و به این منظور 12واحد مشاوره در مرکز شهرکهای صنعتی آققلا و سه مرکز در گنبد کاووس استقرار دادیم.

محمد زاده با بیان اینکه 11 سرمایه گذار جدید وارد شهرکهای صنعتی استان گلستان شدند گفت:در حال حاضر11 قرارداد در شهرکهای صنعتی استان گلستان منعقد شده و روند سرمایهگذاری درشهرکهای صنعتی خوب است.

وی خاطرنشان کرد: هشت دوره با بیش از 3 هزار ساعت در شهرکهای صنعتی گلستان برگزار کردیم و در استان گلستان در سال جاری خدمات زیربنایی در سطح شهرکها و نواحی استان گلستان به جز ناحیه و یک منطقه به پایان خواهیم رساند.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی گلستان ابراز داشت: در راستای بهبود فضای کسب و کار استان گلستان در حوزه مشاوره فعالیتهای خود را ادامه خواهیم داد و نسبت به تورهای صنعتی و حمایت از پایان نامههای که ارزش عملیاتی داشته باشد در سال جاری و در سه ماه دوم اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها