خبرهای داغ:
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت به منظور غنی سازی اوقات نوجوانان و جوانان در گلستان آغاز شد ه است.
کد خبر: ۸۵۳۶۹۸۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان اختری با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایجاد بستری مناسب در جهت غنی سازی اوقات نوجوانان و جوانان طرح تابستانی نشاط و امید همراه با برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی، امدادی و غیر در شعب جمعیت هلال احمر گلستان در حال انجام است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه ضمن اشاره به تعامل بین دستگاهی با نهاد های متولی ساماندهی امر جوانان; تصریح کرد: از آنجایی که همواره تنوع برنامه های مدون اجرایی طرح اوقات فراغت در میان جامعه هدف مد نظر، مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است; تعامل و همکاری بین دستگاهی با هدف دستیابی به افق مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به بهره مندی از این ایام به منظور جذب اعضا جوان درمجموعه، خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای برنامه های کاربردی در سایه فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه در ایام تابستان; زمان مناسبی به منظور آشنایی سایر جوانان با جمعیت هلال احمر و اهداف متعالی سازمان جوانان پیشرو ماست که تصمیم داریم از این زمان طلایی بهره مندی لازم حاصل شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی(امداد و کمک های اولیه، مهارت زندگی، ورزشی، قرآنی و....); برگزاری مسابقات فرهنگی امدادی، تهیه پمفلت های -آموزشی با رویکرد سلامتی و فرهنگ سازی در سطح جامعه; راه اندازی کاروان های نیکوکاری در مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و امدادی از جمله برنامه های طرح اوقات فراغت در گلستان میباشد.

اختری در پایان اذعان کرد: آنچه که در گلستان به دنبال آن هستیم، انجام برنامه هایی کاربردی همراه با فرهنگ سازی دقیق و شایسته بر اساس اهداف و مأموریت های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در میان قشر تأثیر گذار و پویای جوانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها