جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه اشکذر و با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۰۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان اشکذر در دفتر امام جمعه اشکذر و با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر در این نشست با تاکید بر اهمیت این روز اظهار داشت: روز قدس از روزهای حساسی است که حضور گسترده مردم در راهپیمایی آن روز از اهمیت خاصی برخوردار است که باید در این زمینه اطلاع رسانی خوبی از سوی رسانه ها و دستگاه های مرتب صورت گیرد.

وی  بر حضور پررنگ مسئولان ادارات شهرستان اشکذر به همراه کارمندان خود در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

شاه حسینی افزود: مردم همواره پای صحنه بوده و با حضور پررنگ و گسترده خود در راهپیمایی‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند.

گفتنی است نمازجمعه این هفته اشکذر در محل مسجد حاج غلام اشکذر برگزار شده و مسیر راهپیمایی روز قدس در اشکذر از محل این مسجد تا مسجد الرضای اشکذر بعد از اقامه نماز خواهد بود.

مسیر راهپیمایی در رستاق نیز از مسجد امام حسن (ع) تا مرکز بهداشت می باشد.

در خضرآباد نیز طبق سنوات گذشته راهپیمایی روز قدس از محل امام زاده سیدکافی، کافی آباد تا مسجد جامع بامکان محل اقامه نمازجمعه می باشد.

ارسال نظرات