وضعیت بیمارستان گلوگاه مطلوب نیست

امام جمعه گلوگاه گفت: مردم منطقه و روستاهای بالا دست به علت نبود امکانات و متخصص در این بیمارستان به ناچار متحمل هزینه می‌شوند و به شهرستان های مجاور مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۷۰۵۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

 




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم میراحمدی گفت: از رئیس شبکه بهداشت بابت استقرار متخصص قلب در بیمارستان ثامن الائمه تشکر می‌کنم اما ما از وضعیت این بیمارستان راضی نیستیم زیرا بیمارستان ناقص است، مردم منطقه و روستاهای بالا دست به علت نبود امکانات و متخصص در این بیمارستان به ناچار متحمل هزینه می‌شوند و به شهرستان های مجاور مراجعه می‌کنند.از استاندار محترم نیز تقاضا دارم تا به وضعیت بیمارستان گلوگاه رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مصلی جمعه تاکنون از سمت دولت حمایت نشده است گفت: با کمک هایی که تاکنون به مصلی نماز جمعه شده شاید بتوان یک منزل مسکونی ساخت امام نمی‌توان مصلی نماز جمعه ساخت، مردم برای ساخت مصلی گلوگاه که مکانی فرهنگی است، همت کنند.

 

امام جمعه گلوگاه به حمله درد منشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی اشاره کرد و افزود: تمام جنایاتی که در جهان اتفاق می افتد زیر سر آمریکا است.

میراحمدی مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب دستورالعملی برای توسعه اقتصادی کشور تنظیم کردند که در آن دستورالعمل اقتصاد مقاومتی نیز باز هم تاکید شده است درست است که برنامه ریزی و مدیریت با دولت است اما مردم نیز از ارکان اقتصاد مقاومتی هستند و با قناعت و جلوگیری از اسراف باید دست به دست هم دهیم تا این مهم تحقق یابد.

 

 

وی گفت: در شهرستان ما بیکار زیاد است، چرا باید یک جوان با تحصیلات عالی بیکار باشد، مسولان تا آنجایی که می توانند در رونق اقتصادی منطقه تلاش کنند.

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: توسعه علمی کشور تاکید دیگر رهبر فرزانه انقلاب بود، دانش و علم ما باعث شده امروز پای میز مذاکره بشینیم، با اینکه دشمن ما را تحریم علمی کرد با همت جوانان داخل کشور از سد تحریم علمی نیز عبور کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها