فرمانده سپاه استان البرز:

منتقدان داخلی، مخالف مذاکرات هسته ای نیستند/ حمایت رهبری مایه دلگرمی و امید برای تیم مذاکره کننده است

منتقدان داخلی، مخالف مذاکرات هسته ای نیستند بلکه مخالفت با زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۳۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،سردار علی استاد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسوولان ارشد کشور، افزود: رهبر معظم رهبری در نشست اخیر با مسوولان تاحدود زیادی اصول کلی وسیاست نظام جمهوری اسلامی را در خصوص مذاکرات هسته ای مشخص کردند.

وی، دلگرمی تیم مذاکره کننده از حمایت مقام معظم رهبری را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: به رغم این حمایت بایستی خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند رعایت شود.

سردار استاد حسینی با اشاره به تائید تیم مذاکره کننده از سوی رهبری معظم انقلاب ، افزود:دشمنان بایستی بدانند برخلاف تصورات آنها، در درون ایران اسلامی حاکمیت دوگانه وجود ندارد.

وی ادامه داد: منتقدان داخلی، مخالف مذاکرات هسته ای نیستند بلکه مخالفت با زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکا هستند.

فرمانده سپاه البرز گفت: مقام معظم رهبری توطئه دشمن را در خصوص وجود دوگانگی در ایران خنثی کردند و همه ما روی انرژی هسته ای و چیزی که به دست آورده ایم اتفاق نظر داریم و سالهاست که به شعار'انرژی هسته ای حق مسلم ماست' وفادار بوده و هستیم.

وی با اشاره به کاربردهای مفید انرژی هسته ای در کشاورزی ، بهداشت و درمان و سایر بخش ها افزود: استفاده صلح آمیز از این انرژی حق ملت ایران است.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: در آینده کسی پیشرفت می کند که بر علوم سوار باشد و اشراف بر علوم روز دنیا داشته باشد.

استاد حسینی با اشاره به زیاده خواهی های غرب گفت: بازرسی از مراکز نظامی ایران پذیرفتنی نیست و خلاف مقررات بین المللی محسوب می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، مصاحبه به دانشمندان هسته ای را از خطوط قرمز مذاکره برشمرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران اجازه چنین زیاده خواهی هایی به دشمن نمی دهد.

وی افزود: با تمام دانشمندانی که در دوره های قبل مصاحبه کردند مشخصات و نشانی آنان را به اسراییل دادند و آنان را ترور کردند و این نشان می دهد سازمان بین المللی انرژی اتمی قابل اعتماد نیست .

سردار استاد حسینی با طرح این سووال که چرا آژانس بین المللی اتمی با اسراییل غاصب که بیش از یکصد کلاهک هسته ای دارد، کاری ندارد؟، بیان کرد: بعضی کشورهای قرارداد MPT را امضا نکرده اند اما در حال انجام فعالیت های هسته ای هستند.

وی موضوع و خواسته اصلی آن ها را سیاسی عنوان کرد و گفت: موضوع تولید بمب هسته ای در ایران یک بهانه است و آن ها فقط به دنبال دسترسی به دانشمندانمان هستند که رهبری فرمودند نباید انجام شود.

سردار استاد حسینی بیان داشت: آنها می خواهند عزت ما را لکه دار کنند و ما هم ملت غیوری هستیم و امام حسین (ع) این درس را آموخته ایم که هیچ وقت زیربار ذلت نرویم.

وی اضافه کرد: بدانیم که توافق هسته ای پایان کار نیست زیرا اگر توافق هسته ای را هم بدست بیاوریم باز آن ها بهانه های دیگری دارند.

این فرمانده اظهار داشت: اکنون حقوق بشر و متهم کردن ایران به تروریست از نگاه آن ها بهانه هایی دیگری است.

وی گفت: رژیم ها و تروریست های کودک کش سال هاست با حمایت آمریکا که کودکان غزه ، افغانستان ، پاکستان ، عراق و اکنون در یمن دست به جنایت می زنند.

استاد حسینی با اشاره به مشکلات و نیازهای کشور اظهار داشت : دراین وضعیت هیچ کس نباید به حاشیه ها دامن بزند زیرا ما مسایل بزرگتری از جمله نیازهای اقتصادی داریم.

منبع:ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار