مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۴۰ پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم یمن در استان مرکزی برپا شد‌.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
مرتضی سلیمی اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کلانشهر اراک در راستای اعلام همدردی، کاهش آلام و رفع مشکلات بازماندگان این جنایت هولناک، حمایت از مسلمانان به ویژه کودکان و ایتام بی‌دفاع برپا شده است.

وی افزود: در ماه مهمانی خدا امیدواریم کمک‌های مردم خیر استان نسبت به سال قبل افزایش یافته تا در اسرع وقت به دست مردم مظلوم یمن برسد، 10 پایگاه در مکان‌های برگزاری نماز جماعت استان برگزار شد و در طول این هفته نیز 30 پایگاه دیگر در ادارات تابعه جمعیت هلال‌احمر، مساجد و میادین اصلی شهرهای استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: 40  پایگاه جمع آوری کمک به مردم مظلوم یمن در مصلی‌های نماز جمعه، مسیرهای راهپیمایی و معابر پرتردد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و متدین استان است.

وی افزود: مردم نیکوکار و روزه‌دار  استان می‌توانند کمک‌های ریالی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، دی، تجارت، سپه و شهر و کمک‌های ارزی را به شماره حساب‌های 999999 ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و 702070 ارزی دلار بانک ملی واریز کرده و یا به صورت حضوری با مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری این جمعیت در سطح شعب استان تحویل دهند.

ارسال نظرات