خبرهای داغ:
شاه امیریان
دشمن قصد دارد تاثیر گذاری مداحان را کم کند همانطور که قصد دارد واقعه کربلا را کم رنگ کند و به یک واقعه سیاسی صرف تبدبل کند که مداحان عزیز ما بایستی این توطئه دشمن را خنثی کند .
کد خبر: ۸۵۳۷۱۸۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه ای با حضور کلیه مداحان شهر زرقان در سالن فرماندهی ناحیه زرقان با همت مسئول بسیج مداحان ناحیه مذکور برگزار شد .

در این جلسه سرگرد علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در سخنانی اظهار داشت : ظرفیت مداحان یک فرصت برای تبلیغ و اشاعه دین است که البته میتواند به یک تهدید هم تبدیل شود .متاسفانه امروزه فعالیت برخی جریان های منحرف در این زمینه اوج گرفته که به شدت در صدد انتشار اسلام آمریکایی است .

 علیپور همچنین تاکید کرد : دشمن قصد دارد تاثیر گذاری مداحان را کم کند همانطور که قصد دارد واقعه کربلا را کم رنگ کند و به یک واقعه سیاسی صرف تبدبل کند که مداحان عزیز ما بایستی این توطئه دشمن را خنثی کند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان ادامه داد: دشمن در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده که باید با اسلام ناب مقابله کند و مانع گسترش آن و سعادت مسلمانان شود . از این رو درصدد برپایی اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و اسلام تکفیری برای کمرنگ کردن حقیقت اسلام ناب برآمده است و اکنون خطر این گونه اسلام ها جامعه ما را تهدید می کند که مداحان عزیز ما ازجبهه های اصلی مقابله با این توطئه دشمن هستند .

 وی همچنین در مورد انتخابات آخر سال نیز افزود: مداحان عزیز ما بایستی در مورد تفکرات موجود در انتخابات روشنگری کنند و با رصد بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و تفکرات امام راحل به مردم بصیرت بدهند و مردم را هدایت کنند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها