خبرهای داغ:
اگر در خانواده محیط با نشاط و آرامی داشته باشیم خانواده اصلاح می شوند که اگر خانواده اصلاح شد جامعه نیز اصلاح می شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۸۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه اخلاق با موضوع اهمیت خانواده در اسلام توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام ساجدی نیا در خصوص طلاق در جامعه  که به صورت محضری و عاطفی است مطالبی را بیان داشت. وی هدف آمدن  ازدواج در قرآن  رسیدن به آرامش ،مودت ودوستی، ورحمت دانست.

در این جلسه حجت الاسلام ساجدی نیا در خصوص طلاق در جامعه  که به صورت محضری و عاطفی است مطالبی را بیان داشت.

ساجدی نیا در خصوص اهمیت آرامش در خانواده به سخنانی از حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه(س)اشاره کرد:که حضرت علی(ع) می فرماید هر وقت فاطمه (س) را می دیدم تمام رنج ها ودردهایم فراموش می کردم و همچنین حضرت فاطمه (س) می فرماید وقتی  که از سختی طول روز فارغ می شودم و حضرت علی(ع) را می دیدم به آرامش می رسیدم.

حجت الاسلام ساجدی نیا بشاشیت در چهره ،آراستگی در ظاهر، توجه به یکدیگر،گفتگوی صحیح همراه با صحبت ،حمایت از زن در دعوا بدون قضاوت ،دادن اطلاعات واضح،جزئی نگر بودن  در زندگی باعث آرامش در خانواده دانست.

وی با ذکر احادیثی از پیامبر تصریح کرد: ارزش یک ساعت بودن در کنار خانواده از 3 روز اعتکاف در مسجد نبی بیشتر است واگر مردی به همسر خود کمک کند در حالی که چهره او عبوس نباشد اسم او را در دفتر شهدا ثبت می کنند.

ساجدی نیا در پایان اشاره کرد :اگر در خانواده محیط با نشاط و آرامی داشته باشیم خانواده اصلاح می شوند که اگر خانواده اصلاح شد جامعه نیز اصلاح می شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار