خبرهای داغ:
معاون پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:
معاون پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: هر فردی که در روز قدس به خیابان آمده و بر علیه مستکبران جهانی شعاری یکدست را فریاد می زند می خواهد با این عملکرد خود از امنیت تمامی کشورهای اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۳۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

حجت الاسلام عباس نظری معاون پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: روز قدس با فرمان امام خمینی(ره) در راستای دفاع از مردم فلسطین طرح و تببین شد به طوری که در حال حاضر مردم غیور ایران با وحدت و هدفی مشترکی یک شعار را در این روز بزرگ فریاد می زنند.

وی افزود: به دلیل وجود مسجد القصی آن سرزمین دارای اعتباری با ارزش است چرا که محل زندگی و بعثت انبیای الهی بوده است که در حال حاضر مسلمانان باید از سرزمین مقدس پیامبران و مردم فلسطین حمایت کنند.

پیروزی فلسطین در پیروزی اسلام نهفته است

این مسئول با  بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره مسئله فلسین را مبحثی ضروری می دانستند تصریح کرد: در حال حاضر مستکبرین با همکاری یکدیگر قصد دارند تا فلسطینی های مسلمان به اهدافشان نرسند به دلیل اینکه پیروزی فلسطین در پیروزی اسلام نهفته است.

معاون پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد:حضور در روز قدس  ماه رمضان امسال ،گواه این مطلب است که همه کشورهای اسلامی با مسئولیت و رسالتی که دارند در این روز هر چه باشکوهترشرکت کنند.

اشغالگران قصد دارند نام و یاد فلسطین را از بین ببرند

نظری خاطرنشان کرد: اشغالگران با هدف اینکه نام و یاد فلسطین را از بین ببرند شروع به نسل کشی در کودکان و نوجوانان کرده‌اند ولی در این میان، مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و از ستمدیدگان کشورهای اسلامی حمایت می کنند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی جایگاه روز قدس را در کشور والا و با ارزش دانست و تصریح کرد: هر فردی که در روز قدس به خیابان آمده و بر علیه مستکبران جهانی شعاری یکدست را فریاد می زند می خواهد با این عملکرد خود از امنیت تمامی کشورهای اسلامی دفاع کند.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها