فرماندار شهرستان بیله‌سوار: با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، مدارس فرسوده و قدیمی شهرستان بیله‌سوار مقاوم‌سازی می شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۲۳۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در بازدید از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش جعفرآباد اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و اختصاص اعتبارت لازم در این حوزه مدارس فرسوده و قدیمی شهرستان بیله‌سوار و به‌ویژه جعفرآباد را مقاوم‌سازی کنیم.

وی در مورد آموزشگاه میعاد روح‌کندی جعفرآباد گفت: این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از سال 93 آغاز و ساختمان آموزشگاه تکمیل شده و عملیات دیوارچینی محوطه آموزشگاه در حال انجام است که با حمایت دولت و ایجاد عدالت اجتماعی شاهد افتتاح این مدرسه در هفته دولت خواهیم بود که امیدواریم آینده‌سازان خوبی از این مدارس رشد کنند.

حلیم در بازدید از مدرسه راهنمایی شهید رجائی افزود: در سال 93 از محل اعتبارات ماده 180 مناطق محروم 500 میلیون تومان برای مقاوم سازی دبیرستان هزینه شده است و اخیرا نیز پیمانکار مربوطه خلاف تعهدات عمل کرده که از سوی دستگاه اجرایی نوسازی مدارس خلع ید شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد:‌ در مورد تکمیل این پروژه عمرانی با هماهنگی با مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل و حل و فصل مشکل پیمانکاری پروژه عمرانی مدرسه راهنمایی شهید رجائی جعفرآباد تلاش می‌کنیم تا شاهد رفع مشکلات این پروژه آموزشی در شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: پروژه عمرانی مقاوم‌سازی مدرسه شهید رجائی جعفرآباد مغان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 350 میلیون ریال در حال اجرا و آماده‌سازی است که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری ‌می‌رسد که امیدواریم با تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شاهد اجرایی و عملیاتی شدن آن در موعد مقرر باشیم.

ارسال نظرات