خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) اذعان داشت: شب قدر،پر رمز و رازترین شب ها درگردونه زمان است.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۱۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع)استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رابطه با شب قدرگفت: قرآن در شب قدر نازل شده که بیش از هزار ماه ارزش دارد و شبی است که ملائکه و روح بخاطره عظمتش نازل می شوند.

وی بیان داشت: طبق روایات، مجموع قرآن در شب قدر یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است که این نزول دفعی و یکباره قرآن است، اما نزول تدریجی قرآن طی 23 سال دوران نبوت پیامبر گرامی(ص) به صورت الفاظ نازل شده است.

تقی خانی اضافه کرد:  فرشته ها و بالاتر از آن روح در این شب نازل می شود و نزول همه‌ ملائکه در شب قدر بر زمین و سلام دادن بر بندگان خدا نشانه شرافت آن بر هزار ماه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) بیان داشت: شب قدر شبی است که ملائکه تقدیر و جایگاه انسان را تعیین می‌کنند، و همه تصرفات و تقدیرات به اذن امام زمان است و به امضای ولی معصوم می رسد.

 وی با اشاره به اعمال شب قدرگفت: ما می توانیم با تحول روحی که در خود به وجود می آوریم سرنوشت خود را تغییر دهیم،یکی از اعمال شب قدر قرآن سرگرفتن است که باید قرآن در راس امور باشد و اگر صادقانه باخود وخدا باشیم بهترین سرنوشت را برایمان رقم می زند.

 وی در ادامه گفت: خداوند در این شب ها درهای رحمتش را بیشتر بروی بندگانش میگشاید و الطاف زیادی به بندگانش اعطا کرده قرآن می‌فرماید: انسان ها باید دریچه های قلبشان را رابازکنند و با تدبر،تفکر،توسل،صدقه همیشه یاد خدا کنند و این شب‌ها را زنده نگه داشت،کسی که در حال غفلت باشد مرده است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها