خبرهای داغ:
استاد دانشگاه امام حسین(ع) سمنان گفت: استکبار جهاني برای رسیدن به اهداف شوم خود گروه های معاند از قبیل داعش، طالبان و جریان های تکفیری را تشكيل داده است.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۷۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوتراب کاتبی در نشست بصيرتي پایگاه بسیج شهید مطهری اداره پست شهرستان شاهرود كه با حضور بسیجیان پایگاه و شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات الحدید و خانواده های آنان در امامزاده محمد سراوین قطری بخش بسطام شاهرود برگزار شد، با اشاره به منطقه حساس غرب آسیا اظهار داشت: منطقه غرب آسیا و خلیج فارس هارتلند و یا قلب زمین مشهور است و از نقاط مهم و استراتژیک جهان محسوب می شود.

وي افزود: باید ما این حساسیت را بشناسیم و با توجه به شناخت این مهم بتوانیم بر توطئه دشمنان بر تسلط به این منطقه حساس باخبر شویم و نحوه برخورد با توطئه های آنان را بیاموزیم.

كارشناس ارشد مسائل سياسي خاطرنشان کرد: دشمن برای تسلط بر این منطقه در تلاش است تا کشورهای آن را که اسلامی هستند تجزیه و به ایالت ها و کشورهای کوچک تقسیم و بتوانند اینگونه بر این منطقه مسلط شود و به اهداف شوم خود دست یابد.

كاتبي تصریح کرد: استکبار برای رسیدن به اهداف شوم خود گروه های معاند از قبیل داعش،طالبان و جریان های تکفیری را راه اندازی کرده است تا بتوانند از این طریق به کشورهای منطقه فشار آورده و توطئه دشمنان را عملي كنند.

وي با تأکید بر هوشیاری و وحدت همگان اظهار کرد: باید ملت بزرگ ایران که الگویی برای ملت های منطقه است هوشیاری و وحدت خود را تحت رهبری مقام عظمای ولایت حفظ کنند تا بتوان از توطئه های دشمنان به سلامت عبور کنیم.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) سمنان با تاکید بر حفظ آرامش و هوشیاری و پرهیز از دو دستگی و اختلاف اظهار کرد: قضیه هسته ای ما که امروز به موضوع اول کشور و استکبار جهانی، علیه ما تبدیل شده با درایت رهبری و اتحاد و وحدت مردم و درایت تیم مذاکره کنند قابل حل است و استکبار بر توافق تاکید دارد و توافق برای آنها مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها