با هدف برنامه ریزی و تدوین برنامه های سازمان در سال 94

برگزاری اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج مداحان البرز در سال 94

اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج مداحان استان البرزدر سال 94 برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۷۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

برگزاری اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج مداحان البرز در سال 94
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج مداحان استان البرز با هدف برنامه ریزی و تدوین برنامه های سازمان و با حضور سردار سید یوسف مولایی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و  اعضای شورای عالی سازمان بسیج مداحان البرز در محل اتاق جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

ذر ابتدای جلسه با تلاوتی چند از کلام الله قرآن کریم،سرهنگ محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرزضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه با ذکر احادیثی از ائمه معصومین (ع) موضوع جلسه را مطرح و توضیحات مبسوطی دراین رابطه ایراد نمود.

در ادامه سردار سید یوسف مولایی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن پاسخ به سوالات و موارد درخواستی در جهت رفع مشکلات سازمان بسیج مداحان به ارائه راهکارهایی در این خصوص پرداخت.
برگزاری اولین جلسه شورای عالی قشر بسیج مداحان البرز در سال 94

سردار مولایی همچنین با اشاره به تحولات بین المللی و تحلیلی در خصوص حوادث رخ داده در سوریه و عراق اظهارداشت: حوادث منطقه در جهت مستهلک‌ کردن ظرفیت‌ و توان مسلمانان است.

 وی با اشاره به وضعیت گروههای تروریستی در سوریه و عراق عنوان کرد: اگر امروز برخلاف تصور غربی ها دمشق سقوط نکرده به خاطر مشاوره های به جا و موثر سربازان ولایت در نیروهای مسلح است.

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  در ادامه تاکید کرد: اگر مشاوره های نیروهای مسلح کشور به مقامات عراقی و اقدام به جای آنان نبود، تروریست ها نقشه های شومی بر علیه عراق و اجرایی کردن سقوط بغداد داشتند که امنیت نسبی موجود در بسیاری از نقاط خاک عراق، به دلیل انتقال تجربیات و مشاوره های سربازان ولایت است، که موجب ناکام ماندن تروریست ها در عملی کردن نقشه هایشان در مورد بغداد و سایر شهرهای عراق شد.

گفتنی است در این جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه و پس از جمع بندی نظرات خود را به صورت مکتوب تصویب کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها