مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تاكيد كرد؛

ضرورت افزایش گزارش تحلیلی رسانه‌ها با رویکرد انقلابی

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) بر ضرورت افزایش گزارش‌های تحلیلی رسانه‌ها با محوریت مباحث انقلابی و اسلامی متناسب با اهداف عالیه نظام اسلامی ایران تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۴۰۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاري بسيج، علی قاسمی مسئول تربيت بدني سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان نگاه احساسی به اخبار را آفتی مهم برای فعالیت رسانه‌های گروهی برشمرد و تأکید کرد: رسانه‌های گروهی وظیفه بسیار خطیری را بر عهده‌ دارند خبرنگاران به‌عنوان نمایندگان مردم هستند که اخبار موثق و مورد اطمینان مردم را به اطلاع مردم می‌رسانند.

قاسمی بر ضرورت تأثیرگذاری بیشتر رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی تأکید کرد و گفت: برای توسعه فعالیت رسانه‌ها در جامعه ضروری است خبرنگاران رسانه‌های گروهی تحلیل و تفسیرهای بیشتری در مورد مسائل روز داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: استمرار تحلیل رویدادها، مخاطبین رسانه‌های گروهی را در تصمیم‌گیری در مسائل مختلف کمک و یاری می‌کند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه سخنان خود رسالت دیگر رسانه‌های گروهی را شفاف‌سازی و نمایان‌سازی دست‌های پنهان بیگانگان مسائل مختلف و به‌ویژه در موضوع فتنه برشمرد و گفت: مسئله 9 دی اتفاقی است که نباید به ورطه فراموشی سپرده شود و باید تلاش شود در مورد این مسئله ابعاد مختلف آن در مجامع علمی و دانشگاهی تبیین شود.

قاسمی بر ضرورت توجه به افتخارات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه در زمینهٔ ورزش تأکید کرد و گفت: اتفاقات بسیار مبارکی در ورزش کشور در حال وقوع است که رسانه‌ها نباید از کنار این مسائل به‌سادگی بگذرند و باید این موفقیت‌ها برای مردم بازگو شود.

ارسال نظرات