خبرهای داغ:
ريیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

امسال بيش از 100 مدرسه نوسازي مي شود

رييس سازمان بسيج سازندگي استان سمنان گفت: امسال بيش از 100 مدرسه استان سمنان در قالب طرح هجرت سه نوسازي، بهسازي و رنگ آميزي مي شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۴۰۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، جبار دوستمحمدیان در آيين آغاز به کار طرح هجرت 3 دانش آموزی که با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در هنرستان شهید عباسپور برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح هجرت كمك به غني سازي اقات فراغت دانش آموزان و تقويت احساس مسئوليت پذيري و افزايش مهارتهاي فني و كارگروهي با تقويت فعاليتهاي فرهنگي است.

وي با اشاره به اینکه دانش آموزان نسبت به کارهایی که برای مدارس خود انجام می دهند احساس شادابی و خودباوری خواهند داشت، افزود: این کارها شامل مرمت و بهسازي و زيباسازي مدارس و فضاهاي آموزش خواهد بود.

رييس سازمان بسيج سازندگي استان سمنان خاطرنشان كرد: در سال93 تعداد 88 مدرسه با حضور 1374 نفر دانش آموز در سطح استان مرمت و رنگ آمیزی و پرده دوزی و ... صورت پذیرفت.

دوستمحمديان عنوان كرد: در سال جاری تعداد 111 مدرسه با حضور 1500 نفر دانش آموز در قالب اردوهای جهادی 10روزه در سطح استان هدف گذاری شده است.

وی یادآور شد: این طرح با مشارکت آموزش و پروش استان سمنان و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و بسیج دانش آموزی استان و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها