طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان با حضور 120 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۴۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید محمدزاده دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه در محل سالن همایش های پیامبر اعظم(ص) پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان گفت: در این طرح که تا 29 تیر به طول می انجامد کارگاههای معرفت شناسی دینی و تعلیم و تربیت اسلامی سطح 2 با حضور اساتید برگزار می شوند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب نسبت به تقویت بعد علمی و معرفتی اساتید افزود: دفتر هم اندیشی اساتید در راستای منویات رهبری اقدام به برگزاری های دوره های مختلف برای اساتید می کند.

دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان از دوره اندیشه های سیاسی، مبانی انقلاب  اسلامی، اخلاق حرفه ای،  معرفت شناسی اسلامی، اصول تعلیم و تربیت اسلامی و تمدن اسلامی به عنوان دوره های طرح ضیافت اندیشه نام برد و گفت: بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد که اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم در دو بعد علمی و تربیتی بنیه خود را تقویت کنند.

محمدزاده ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان به صورت کیفی برگزار می شود به گونه ای که فرصت بیشتری برای مطالعه در اختیار اساتید شرکت کننده در طرح قرار داده می شود.

ارسال نظرات