در حاشیه نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد:
با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سید حسین میر جعفری» پیشکسوت قرآنی شهرستان تفت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۶۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سید حسین میر جعفری» پیشکسوت قرآنی شهرستان تفت تجلیل شد
 
به دنبال برگزاری برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد که از هشتم الی 19 تیرماه سال جاری در حسینیه بزرگ خیرآباد یزد در حال برگزاری می باشد برنامه جنبی تجلیل از خادمین و پیشکسوتان قرآنی استان یزد با حضور حجه الاسلام و المسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طالبی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد، فعالان قرآنی و دیگر اقشار مختلف مردمی استان شنبه شب در محل حسینیه خیرآباد برگزار شد.      
در این مراسم که از 12 نفر از خادمین قرآنی سراسر استان تجلیل شد از پیشکسوت و خادم قرآنی شهرستان تفت «سید حسین میر جعفری» نیز تجلیل شد.

سید حسین میر جعفری یکی از قاریان برجسته استان و مدیر جلسات آموزش و تفسیر و تدبر قرآنی می باشند که سالیان زیادی است که در زمینه های قرآنی شهرستان تفت و استان یزد به فعالیت مشغول است.       
نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد از هشتم الی 19 تیرماه سال جاری در حسینیه بزرگ خیرآباد یزد همه روزه از ساعت 16 الی 23 برپا خو اهد بود و علاقمندان می توانند جهت خریداری انواع کتب علوم قرآنی، قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، کتب حوزوی، نرم افزار های علوم قرآنی با تخفیف 10 تا 50 درصد به این نمایشگاه مراجعه فرکایند.

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

 

ارسال نظرات