خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر گفت: قرآن بهترین و بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و توجه به معارف اصیل اسلامی و قرآنی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۵۷۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی روانسر افزود: باید برای پاسداری از این امانت الهی تلاش کرد و از آن برای رشد و تعالی جامعه بهره گرفت.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیرسئوال بردن ارزش ها و معنویات هستند باید با گسترش فرهنگ قرآنی به مقابله با دشمن برویم.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکات قرآن کریم است و تمام آموزه های قرآن کریم درس هایی است که برای تمام دوران ها و انسان ها کاربرد دارد.

ماموستا غفوری تاکید کرد: برای تشویق خادمان و فعالان عرصه قرآنی باید با برگزاری همایش های مختلف زمینه تجلیل از آنان را فراهم کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی روانسر نیز گفت: خادم قرآن بودن سند افتخار وعزت هر مسلمانی است زیرا ما هر چه داریم از برکت قرآن کریم است و توجه به قرآن عزت و سربلندی را به دنیای اسلام و مسلمانان باز خواهد گرداند.

حجت الاسلام رهبر محمدی افزود: انس و الفت با قرآن کریم و آموزه های گرانبهای کلام وحی تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است و امروز این افتخار نصیب تبلیغات اسلامی و دیگر ادارات شده تا از چهره های قرآنی و خادمان قرآن شهرستان تجلیل به عمل بیاورند

وی هدف از برگزاری این نشست را اشاعه و ترویج فرهنگ معارف علوم قرآنی در سطح شهرستان و آگاهی از دستورات تعالیم نورانی و انسان ساز قرآن مجید عنوان کرد.

در پایان این مراسم از 22 نفر از قاریان قرآن و فعالان قرآنی روانسر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات