خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

همه صفات انسان ها در دنیا باید خدایی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: اگر انسان ها بخواهند به رستگاری حقیقی برسند باید دنبال این باشند که همه صفات خود را در دنیا خدایی کنند و به آن رنگ و بوی خدایی بدهند.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۰۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمود رجبی در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا، به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان، ماه خدا، ماه نزول قرآن و ماه مهمانی خداست و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان صرفاً ادای تکلیف نیست، بلکه اثرات معنوی، روحی، روانی، بهداشتی و جسمی فراوانی دارد که انسان با اعمال و رفتار خود در این ماه می تواند از مائده آسمانی بهره مند شود.

وی افزود : نماز بهترین بهانه برای برقراری ارتباط نزدیک به خداوند است. از آنجا که امام صادق (ع) در رساله حقوق خود، ده چیز را برای انسان واجب کرده است که یکی از این ده چیز همین نماز است که همه باید اهتمام ویژه ای به نماز بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا با اشاره به خصلت ها و صفات انسان ها در این دنیا خاطر نشان کرد : صفات خوب و بد به عنوان صفات وراثتی در وجود انسان وجود دارد و این بستگی به خود شخص دارد که در جهت اصلاح صفات بد خود بکوشد و اگر انسان ها  بخواهند به رستگاری حقیقی برسند باید دنبال این باشند که همه صفات خود را در دنیا خدایی کنند و به آن رنگ و بوی خدایی بدهند.

حجت الاسلام رجبی  تقوا را بهترین توشعه ماه مبارک رمضان دانست و ابراز داشت: همه باید در این ماه تلاش کنیم علاوه بر برخورداری از فضیلت های این ماه، تقوا را در این ماه زنده کنیم و گناهان را از خود دور کنیم و قطعاً بهشت از آن کسی خواهد بود که اهل تقوا است و تقوا باید سرلوحه همه اعمال و رفتار ما نه تنها در این ماه ، بلکه در طول عمر ما باشد.

 

 


2001/پ20/ب       

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار