خبرهای داغ:
اگر تیم مذاکره کننده به رعایت خطوط قرمزی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده توجه داشته باشند قطعاً پیروز میدان بوده و نتیجه برد برای ایران حاصل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۷۶۴۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالله‌ حاجی صادقی اظهار داشت: در رابطه با بازدید بیگانگان از مراکز نظامی ایران هیچ صحبتی وجود ندارد چراکه مقام معظم رهبری سیاست نظام را به‌طور کلی بیان کرده و با صراحت اعلام کردند که بازدید از مراکز نظامی ایران به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: قاطعانه این موضوع را اعلام می‌کنیم که هرگز به دشمنان نظام اجازه ورود به مراکز نظامی را نمی‌دهیم و بازدید از این مراکز در هیچ مذاکره‌ای امضاء نمی‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: از جمله خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تبیین کردند شرط رعایت حقوق مردم در مذاکرات هسته‌ای است. اگر تیم مذاکره کننده به رعایت خطوط قرمزی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده توجه داشته باشند قطعاً پیروز میدان بوده و نتیجه برد برای ایران حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی تاکنون عملکرد خوبی داشته و ما به تیم مذاکره کننده خود اطمینان داریم، در عین حال می‌گوئیم که آن‌ها باید مواظب فریب و نیرنگ طرف مقابل باشند چراکه روباه صفتی و گرگ صفتی در طول تاریخ از آن‌ها بروز داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها