خبرهای داغ:
سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان قم:

آمریکای جنایتکار، مکرر حقوق مردم یمن را نادیده گرفته و برای سران صهیونیست، خوش رقصی می کند

سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان قم در بیانیه ای اعلام کرده است: باز هم ردّ پای اُمّ الفساد قرن، آمریکای جنایتکار، همان سرمنشأ و حامی همیشگیِ هر جُرم و جنایت و دخالتی در عالَم، به چشم می خورد، که این روزها، مکرر حقوق مردم بی دفاع یمن را نادیده گرفته و برای سران صهیونیست، خوش رقصی می کند!
کد خبر: ۸۵۳۷۶۹۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان قم در بیانیه ای در آستانه یوم الله قدس اعلام کرده است: این روزها، که روزه داری در هوای گرم، برای مسلمانان، همچون جهادِ در راه خداست، در گوشه گوشۀ عالَم، عده ای مسلمانِ مظلوم، با دهانِ روزه، بر سر سفره های سحر و افطار، به خاک و خون کشیده می شوند.

در این بیانیه آمده است: در سالروز کشتار بیش از 500 کودک مظلوم غزّه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، کشتار کودکان مظلوم یمن توسط رژیم صهیونیست آل سعود، این جنایت شنیع را، در صحنه ای دیگر تکرار کرده است.

در بیانیه یوم الله قدس سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان قم با بیان اینکه آدمی چقدر می تواند از درجات انسانیت خود تنزّل کرده، تا از حیوان نیز پست تر، وحشی تر، خون خوارتر، درنده تر...شود؟ ابراز کرده است: بُغض گلویمان را می فشارد، وقتی تصاویر طفلانِ پرپر شده را، در خرابه ها و خیابان های یمن می بینیم، دندان هایمان را به هم می فشاریم و لعنت و نفرین نثار درندگان و وحشی صفتان عالَم می کنیم.

در این بیانیه اضافه شده است: فراتر از همه این ها، سکوت مجامع بین المللی و حتی حمایت آن ها، و برخی سران کشورهای غربی و عربی، از هجوم دَدمنشانه ی آل سعود ملعون، به سرزمینِ یمنِ مظلوم است، که همگان را بُهت زده می کند!

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: صهیونیسم رسانه ای نیز، پدیده ایست شگفت، که این روزها افکار عمومی جهان را، از کشتار زنان و کودکان بی دفاع، منحرف کرده و به اخبار حاشیه ای و ورزشی و کم اهمیت می پردازد. رسانه هایی که در عین سرسپردگی به دولت های ظالم، نه تنها اخبار جُرم و جنایت سعودی های رذل را منعکس نکرده، بلکه اقدام به مظلوم و مُحِق جلوه دادن آن ها می کنند!

در ادامه این بیانیه چنین آمده است: و باز هم ردّ پای اُمّ الفساد قرن، آمریکای جنایتکار، همان سرمنشأ و حامی همیشگیِ هر جُرم و جنایت و دخالتی در عالَم، به چشم می خورد، که این روزها، مکرر حقوق مردم بی دفاع یمن را نادیده گرفته و برای سران صهیونیست، خوش رقصی می کند!

در این بیانیه با طرح این سوال که "حال آیا به چنین جرثومۀ فسادی، می توان خوش بین بود، و به مذاکره با آن پرداخت، و انتظار داشت تا حقوق مسلم یک ملت شریف را، به رسمیت بشناسد؟!!!"، تصریح شده است: در جبهۀ دیگر و در قبال اهداف تفرقه افکنانه استکبار جهانی، با روی آوردن به جنگ نیابتی در منطقه، و با محوریت تروریست های سلفی تکفیری، تکلیف آحاد مسلمانان عالَم مشخص است، و آن چیزی نیست جز حفظ وحدت امت اسلامی.

ما مهندسین بسیجی استان قم، ضمن اعلام انزجار از وقایع دلخراش جهان اسلام و ریخته شدن خون هزاران زن و کودک بی گناه در نقاط مختلف عالَم، آمادگی خود را درخصوص هرگونه امداد و کمک رسانی به مظلومان آن مناطق، اعلام می داریم و آرزو داریم تا ولی امرمان، مقام عظمای ولایت، اِذن دهند تا ریشه ظلم را از دلِ این کُره ی خاکی، بیرون کشیم و به زباله دان تاریخ بیفکنیم. ان شاءا...

وعده همبستگی ما در برابر استکبار، همان قرار هرساله، به فرمان امام دلها، با عمل به وظیفۀ شرعی و انقلابی خویش، در روز جهانی قدس، جمعه 19/04/94



ارسال نظرات
آخرین اخبار