خبرهای داغ:
امام‌جمعه آرادان از قرآن به‌عنوان کتاب زندگی و نقشه راه برای رسیدن بشر به سعادت و کمال، یادکرد.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۳۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از آرادان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در جلسه جز خوانی آستان مقدس امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان گفت: قرآن باید در طول روز مورداستفاده قرار بگیرد و فرمان‌ها و دستورات آن در جهت سعادت و کامیابی بشر به اجرا درآید.

وی افزود: قرآن کتاب سعادت و نجات بشر است و اگر به‌درستی به مفاهیم و معانی قرآن توجه کنیم، می‌توانیم برنامه زندگی خود را مطابق با اسلام ناب محمدی پیش ببریم.

امام‌جمعه آرادان یادآور شد: جوانان و نوجوانان باید سعی کنندانس بیشتریبا قرآن داشته باشند تا از خطرات و موانعی که در جامعه امروز پیش روی آن‌ها قرار دارد محفوظ باشند.

وی تأکید کرد: ماه مبارک رمضان و به‌ویژه شب‌های بابرکت قدر، بهترین فرصت برای استفاده نسل جوان جامعه است و نباید از اهمیت این شب‌ها غافل شد.

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در این ماه مبارک برای عموم مردم تدارک دیده‌شده است که امیدواریم مورد رضایت و استقبال همگانی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیاز به فراگیر شدن مفاهیم قرآنی در جامعه به‌طور محسوسی به چشم می‌خورد، لازم است تا همه نهادها و مجموعه‌ها در این راستا تلاش کنند و تمام توان خود را به کار بگیرند.

امام‌جمعه آرادان افزود: برنامه جز خوانی قرآن کریم به‌عنوان نخستین گام در جهت احیای فرهنگ ناب قرآن و تشیع، همه‌روزه در مساجد و برخی بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌گردد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در جهت احیای فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: برپایی محافل انس با قرآن، نمایشگاه‌های قرآنی و مذهبی، سلسله مباحث معرفتی و... از برنامه‌هایی است که موجب پراکنده شدن عطر قرآندر جامعه می‌شود و شهرستان آرادان با توجه به ظرفیت خوبی که از آن بهره می‌برد، با همکاری اداره اوقاف شهرستان به اجرای برخی از این برنامه‌ها پرداخته است و این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان و بعضاً در طول سال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها