خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

حضور پرشکوه مردم در مراسم لیالی قدر بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: حضور پرشکوه مردم در مراسم لیالی قدر بقاع متبرکه نقطه قوت مهم برای بقاع متبرکه است.
کد خبر: ۸۵۳۷۷۶۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به حضور مردم در بقاع متبرکه استان سمنان در شب‌های باعظمت قدر، نیاز است تا بقاع متبرکه این جمعیت عظیم را همیشه در کنار خود نگه دارد.

وی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی در کارهای فرهنگی مذهبی مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه همیشه این حضور را در بقاع متبرکه ببینیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی تصریح کرد: با توجه به عظمت‌های شب‌های قدر، همه باید سعی کنند با حضور در مراسم‌های امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد فرصت بازگشت به خدا را از دست ندهند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه نشان‌دهنده ارادت واقعی آنان به فرزندان ائمه اطهار (ع) است و ما باید با در نظر گرفتن این نکته به غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی بپردازیم.

وی افزود: هیئت‌امنا امامزادگان و بقاع متبرکه باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم در برنامه‌های این شب‌های باعظمت انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی گفت: اکثر هیئت‌امناهای بقاع متبرکه تلاش می‌کنند تا مراسم احیا در آن امامزاده یا بقعه متبرکه برگزار شود تا مردم بهره‌برداری لازم را ببرند.

وی در پایان خواستار شد: با توجه به جنگ‌های نیابتی‌ای که از سوی استکبار جهانی بر برخی کشورهای اسلامی تحمیل‌شده است، برای پیروزی اسلام و مسلمانان دعا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها