خبرهای داغ:
وضعیت امروز نوار غزه و فلسطین اشغالی بسیار بحرانی است، به طوری که محاصره سنگین مانع از ورود دارو و تجهیزات لازم به نوار غزه می‌شود. روز قدس روزی است که باید نشان دهیم این مردم مظلوم تنها نیستند.
کد خبر: ۸۵۳۷۸۰۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به راهپیمایی روز قدس و حضور مردم در دفاع از مردم فلسطین، گفت: روز قدس تجدید میثاق با خط مقاومت دربرابر تجاوز و جنایات رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: وضعیت امروز نوار غزه و فلسطین اشغالی بسیار بحرانی است، به طوری که محاصره سنگین مانع از ورود دارو و تجهیزات لازم به نوار غزه می‌شود. روز قدس روزی است که باید نشان دهیم این مردم مظلوم تنها نیستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه چشم جهان به حضور مردم دوخته شده است، گفت: دشمنان اسلام مدام از تریبون‌های خود اعلام می‌کنند که مقاومت مرده و یوم‌الله روز قدس دیگر میان مردم جهان جایگاهی ندارد، اما باید بگوییم که خیال خام مستکبران با حضور میلیونی مردم در سراسر دنیا از بین خواهد رفت و آنها شاهد خواهند بود که چگونه مسلمانان برای دفاع از مردم فلسطین با زبان روزه به خیابان‌ها خواهند آمد.

بخشایش در پایان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال بسیار پراهمیت‌تر از سال‌های پیش است. باید با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهیم با قدرت در کنار مظلوم و در برابر ظالم ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت حقی از کسی ضایع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها