خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

یکی از اصول انقلاب اسلامی حمایت از فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی فقیخ سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان داشت: یکی از اصول انقلاب اسلامی حمایت از مردم بی دفاع فلسیطین است.
کد خبر: ۸۵۳۷۸۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در رابطه به روز قدس بیان کرد: در آیات قرآنی به حمایت از اقشار مظلوم توجه شده است به طوری که این باور اعتقادی در وجود مسلمانان شکل گرفته است.

وی گفت: امام خمینی(ره) یکی از اصول انقلاب اسلامی را در حمایت از فلسطین می‌دانستند چرا که فلسطین مسئله مهم جهان اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی ففقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) تصریح کرد: امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی می‌داند که جان و مال و ناموس فلسطینیان را تحت شعاع قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه باید در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه داشته باشیم اذعان کرد: ملت انقلابی کشور ایران به تمامی ارزش‌های انسانی پایبند هستند و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در حمایت از مردم مسلمان فلسطین در  راهپیمائی روز قدس حضوری با شکوه خواهند داشت.

شجاعی مهر خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران از باورها و آرمان‌های امام و انقلاب دست نکشیده و با شنیدن صدای مظلو آنان را یاری خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خاتمه متذکر شد: مسیرهای راهپیمائی شهرستان البرز طبق روال گذشته در مکان‌های قبلی برگزار خواهد شد.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار