مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی تعداد اعزام ها, امسال شاهد رشد 60 درصدی اعزام ها در مناطق غرب و شمال غرب خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۳۷۸۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
عبدالکریم مرادی در گفتگو با خبرنگار  به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از اعزام کاروان های راهیان نور غرب و شمال غرب استان زنجان از هفتم مردادماه تا 13 شهریور ماه خبر داد و افزود: پیش بینی امسال ما برای اعزام 800 زائر به سرزمین های نور غرب و شمال غرب کشور است.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار المهدی استان زنجان گفت: سال گذشته 500 نفر از استان به سرزمین های نور اعزام شدند و با توجه به پیش بینی اعزام 800 نفری امسال می توانیم ادعا کنیم که امسال افزایش 60 درصدی اعزام زائران سرزمین های نور را خواهیم داشت.

 

وی افزود: برنامه  امسال استانمان، بازدید از مناطق عملیاتی استان کردستان است؛ همچنین قصد داریم تا در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری اردوهای راهیان نور استان شاهد رشد چشمگیری باشیم.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در ادامه به تعداد خادمین و راویان کاروان ها اشاره کرد و افزود: برای امسال 10 خادم, 18 راوی و 18 روحانی در نظر گرفته شده است.

 

مرادی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: تلاش داریم اردوهای راهیان نور دانش آموزی را از 20 مهر آغاز کنیم که خود سرچشمه آغاز اردوهای راهیان نور جنوب است.

 

وی تصریح کرد: اگر جوانان ما با نسل گذشته آشنا شوند بنابراین هویت خود را پیدا خواهند نمود.
 
 
مرادی گفت: دشمن در تلاش نابودی این هویت می باشد بنابراین نمی خواهد این حرکت ادامه یابد و با هرترفند و نقشه ای تلاش دارد جلوی این حرکت را بگیرد.
 

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: حرکت راهیان نور یکی از شاخص ترین کارها می باشدکه باید در فضای مجازی هم بتوانیم به نحوی شایسته و درست آن را ترویج نماییم.
منبع کوله بار

انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات