خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خائنین به حقوق ملت ایران در هر دولتی و از هر جناحی قوه قضائیه خاطیان را در هر رده و جایگاه مسئولیتی را محاکمه کرده و مرزی در اجرای عدالت متصور نشوند.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۰۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی پایگاه شهید ابراهیم هادی دانشگاه دولتی جهرم در بیانیه ای اعلام کرد: ضمن محکوم کردن همه دست اندازان به بیت المال و خائنین به حقوق ملت ایران در هر دولتی و از هر جناحی، قوه قضائیه خاطیان را در هر رده و جایگاه مسئولیتی را محاکمه کرده و مرزی در اجرای عدالت متصور نشوند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی با نفس مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا و اراده و شجاعت مردم خسته از ظلم و فساد به پیروزی رسید تا بار دیگر پیروزی خون بر شمشیر و صدق وعده های الهی را به اثبات رساند. و صدای عزم و غیرت دینی ملتی را در قالب یک انقلاب به گوش جهانیان رساند.

انقلابی که تمام وجود و هستی اش از مردم و مردمی بودن است، حیات و نفس کشیدنش نیز وابسته به مردم است. مردمی که بار ها شرافت و وفاداری‌اش را به اثبات رسانده که یک روز در راهپیمایی روز قدس و روزی در حماسه ۲۲ بهمن و روزی دیگر با خلق یوم الله۹ دی و حضور میلیونی پای صندوق های رای در انتخابات در شادی ها و غم ها، پای تجدید میثاق با امام و آرمانهایشان ایستاده اند.

مردمی که هر گاه لازم بود پای این انقلاب جان دادند و مال دادند و آبرو، ولی ذره ای از انقلابشان عقب ننشستند و ایستادگی کردند.

باید همیشه در نظر داشت که ستون این انقلاب و نظام را مردم تشکیل داده اند و پایه های صندلی مسئولان در دست های مردمی است که با اعتماد به آنها چشم امید دارند.

اعتمادی که مردم به نظام و مسئولین خود دارند، توانسته است انقلابی را که لحظه ای از سیل هجمه ها در امان نبوده را حفظ کند و به بالندگی هدایت کند؛ اما همین مردم امروز آزرده و نگران چشم به مسئولان خود دوخته اند.

این روزها اما حرکات ناشایستی از مسئولان سر می زند که عمدی بودنش نشان از خیانت و سهوی بودنش باعث تاسف است. اینکه بنا به تسویه حساب‌های سیاسی و گمراه کردن فضای رسانه ای و مسائل اصلی و حیاتی کشور، با مطرح کردن شایعات و اتهامات ذهن مردم را درگیر و اعتماد مردم به مسئولین را مخدوش می کنند. دولتی که با نام امید است، انتظار ناامید کردن را از تریبون های رسمی اش نداشتیم.

اعتمادی که نه از جانب دشمن بلکه از جانب خودی ها کراراَ مورد حمله قرار گرفته است. اعتمادی که حضور پای صندوق های رای را به بار می آورد و به پشتوانه همین اعتماد، قدرت و تدبیر مسئولان در عرصه های مختلف را تضمین می کند.

حال همین مسئولان بنا به انگیزه های سیاسی دست به اقدامی زده اند که جز سیاه نمایی و نا امیدی مسئولان نظام در چشم مردم و بازی در زمین دشمن چیزی دیگری را به بار نمی آورد.

چنانچه رهبر معظم انقلاب، بی اعتماد کردن مردم به آینده و مسئولین را کمک کردن به دشمن می شمارند و می فرمایند: " آنها می خواهند واقعیت ها را تغییر دهند و ملت را ناامید کنند؛ می خواهند اعتماد ملت را به مسئولان ضعیف کنند. اینکه مردم به دولت و مسئولانشان اعتماد داشته باشند، برای یک کشور خیلی نعمت بزرگی است؛ می خواهند این نعمت را بگیرند و مردم را بی اعتماد کنند، هم به خودشان، هم به مسئولینشان؛ مردم را با شایعه، به تحریم و خشونت تهدید کنند"


(بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی)

ما بسیجیان پایگاه شهید ابراهیم هادیضمن محکوم کردن همه دست اندازان به بیت المال و خائنین به حقوق ملت ایران در هر دولتی و از هر جناحی قوه قضائیه خاطیان را در هر رده و جایگاه مسئولیتی را محاکمه کرده و مرزی در اجرای عدالت متصور نشوند.

همچنین از مسئولین قوای مقننه، قضائیه و بخصوص خدمتگزاران مردم در دولت، انتظار داریم با رعایت تقوای سیاسی و حفظ انسجام و اتحاد، پازل دشمن را با مخدوش کردن اعتماد مردم به مسئولین تکمیل نکنند و دیگر شاهد اختلافات و اتهامات از تریبون های مسئولان نباشیم. بهتر است مسئولان به جای دامن زدن به اختلافات و انحراف ذهن ها و رسانه ها به مسائل اصلی کشور بپردازند و خود به حل معضلات و مشکلات همت کنند.


والعاقبه للمتقین.


بسیج دانشجویی پایگاه شهید ابراهیم هادی دانشگاه دولتی جهرم


ارسال نظرات
پر بیننده ها