شبهای قدر بهترین فرصت برای جبران گناهان است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت:شبهای قدر بهترین فرصت برای جبران گناهان است.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۱۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین سردارپور در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان را خودسازی و پرهیز از گناه دانست و گفت:ماه رمضان فرصتی است تا انسان براساس دین و تقوای الهی بر نفس خود مدیریت کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای پاکسازی روحی و ماه متقی شدن است افزود:در این ماه درهای رحمت خداوند باز شده و فضای ماه مبارک رمضان به حدی معنوی است که همه از آن بهره مند می شوند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری با تاکید بر اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تفکر و خودسازی است گفت:حفظ و تقویت بنیه اعتقادی و آموزه های دینی،صله ارحام و توجه به قرآن و آموزه های اسلامی و قرآنی باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سردارپور همچنین با تأکید بر استفاده معنوی از شبهای قدر گفت: شب قدر شبی مهم و سرنوشت ساز که بالاتر از هزار ماه است و بهترین فرصت برای جبران گناهان است.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به فضایل زندگانی و شخصیتی آن امام همام اشاره کرد و گفت:سیره علمی و عملی امام اول شیعیان باید چراغ راه مسلمانان باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز پرچمدار ترویج فرهنگ ناب علوی در جهان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری تاریخ زندگی حضرت علی (ع) را سراسر تقوا، زهد، شجاعت، عبادت و عرفان دانست و افزود:با مطالعه و مراجعه به تاریخ زندگانی آن حضرت به شخصیت برجسته و القاب و صفات پاک الهی آن بزرگوار پی خواهیم برد.

ارسال نظرات