نشست سالیانه مودت با حضور فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج عشایری به همراه خانواده در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۲۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز,سرگرد محرم بنیادی, فرمانده ناحیه عشایری اردبیل در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت شبهای قدر با اشاره به اینکه دین اسلام هموراه بر ترویج و تحکیم محبت و مودت در بین مسلمین تاکید بسیار زیادی داشته است گفت:فرماندهان بسیج رسالت تبلیغ و تعظیم شعائر الهی را در عرصه فرهنگی جامعه در اختیار دارند.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد انس و الفت در بین فرماندهان و خانواده های آنان، تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمتگذاری خانواده بزرگ بسیج و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها دانست.

فرمانده بسیج عشایری اردبیل خطاب به خانواده های فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: کار در بسیج عبادت است و محدود به زمان و مکان خاصی نیست؛ از این رو انتظار می رود خانواده ها در همدلی و همراهی با فرماندهان و اعضای شورای حوزه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت شبهای قدر به جایگاه خانواده در اسلام و جامعه اشاره کرد و گفت:در فرهنگ اسلام کانون خانواده به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی معرفی شده است.

وی آگاهی و بصیرت خانواده ها را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری دانست و افزود:دشمنان عفاف و حجاب جامعه ما را که یکی از اصول مهم استحکام خانواده است نشانه گرفتند و با پخش برنامه هایی بی هویت به دنبال تخریب این امر مقدس(خانواده) هستند.

امام جمعه اصلاندوز درمورد محتوای فیلم ها و سریال های ماهواره ای گفت: آن چیزی که از این فیلم ها و سریال ها استخراج می شود جز بی بندباری، خیانت، فساد و فحشا و بی فرهنگی چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام اسدزادهبا تاکید بر برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد:رمضان ماه نزول قرآن و ماه تطهير جسم و روح انسان در برابر خالق خويش بوده و همه ما بايد با بهره مندی کافی از این ماه بيشتر با معبود خود انس و خلوت كنيم.

در پایان این نشست، بعد از طنين انداز شدن صدای اذان مغرب، حاضرین بر سر سفره ضیافت افطاری با دوستی و یکپارچگی در کنار یکدیگر افطار کردند.

گفتنی است ،این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج عشایری و با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرماندهی و کارکنان ناحیه عشایری،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری ،فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بهمراه خانواده در تالار پذیرایی وظیفه برگزار شد.

ارسال نظرات