خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی گفت: بنا به فرمایش رهبری جنایت در یمن شبیه جنایاتی است که صهیونیست ها هم در غزه در جنگ های مختلف من جمله جنگ 51 روزه سال 2014 علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۵۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

عبدالله هادی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به موضع گیری ایران طبق فرمایش رهبری درتحولات یمن اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری هشدار لازم را به عربستان داده اند که مداخله نظامی این کشور در یمن قطعا شکست خواهد خورد و بینی آن ها به خاک مالیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبری اقدامات آل سعود را مشابه جنایت صهیونیست ها در غزه دانستند، اظهار کرد: تجاوز نظامی بدون هیچ توجیه منطقی آل سعود به کشور و ملت یمن، نقض حقوق بشر، نسل کشی و جنایت در حق مردم، تخریب زیر ساخت ها، بیمارستان ها و جلوگیری از رسیدن کمک های امدادی پزشکی، غذایی و مایحتاج اولیه مورد نیاز جنگ زده های یمن، شبیه جنایاتی است که صهیونیست ها هم در غزه در جنگ های مختلف من جمله جنگ 51 روزه سال 2014 علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند.

هادی نیا خاطرنشان کرد: آل سعود ازاین که انصارالله تحت تاثیر آموزه های انقلاب اسلامی ایران، در راس قدرت قرار گیرد؛ می ترسد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از گسترس این جنبش به انصارالله و حامیان آن ها یعنی ملت یمن حمله گسترده کرد؛ تا بزعم خود نهضت ایجاد شده را سرکوب کند، تا هم منصور هادی را به قدرت بر گرداند و هم منافع خاورمیانه ای تل آویو و واشنگتن را تامین کند.

مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی عنوان کرد: به نظر تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، آل سعود در نظر دارد یمن را به دو منطقه تجزیه کند، تا شیعیان حوثی شمال و سنی ها جنوب یمن را در اختیار داشته باشند. در نتیجه شیعیان بین عربستان و اهل سنت یمن محصور شوند و هم امنیت خود را در دریای سرخ و باب المندب برای عبور و مرور کشتی های حامل نفت خود تقویت نمایند.

هادی نیا به علت سکوت جوامع اسلامی و سازمان ملل در قبال جنایات در یمن اشاره و عنوان کرد: کسانی جرات اظهار نظر در مسائلی مانند تجاوز به یمن به خود می دهد؛ که یا استقلال واقعی داشته باشند؛ و یا خودشان از دور و نزدیک دستی بر آتش جنگ نداشته باشند.

مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی جنگ در یمن را علیه بیداری و قیام ملت دانست و خاطرنشان کرد: جنگی که آل سعود با حمایت آمریکا و صهیونیست ها علیه یمن با تمام توان و قدرت شروع کرد گر چه خسارات زیاد مالی و جانی برای این کشور ببار آورد اما مگر می شود بیداری فرهنگی و اعتقاد مردم را با حمله نظامی نابود کرد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیل شده به یمنی ها نتیجه ای جز شکست برای آل سعود نخواهد داشت بلکه موجب وحدت بیشتر ملت و گسترش انصارالله خواهد شد.

هادی نیا افزود: نتیجه دیگر این حمله نظامی برای شیطان بزرگ آمریکا جز افزایش تنفر و انزجار یمنی ها در پی نخواهد داشت و این یعنی به خطر افتادن منافع شیطان بزرگ و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب در اقصی نقاط دنیا.

مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی وظیفه رسانه ها برای نشان دادن چهره واقعی استکبار و دشمنان اسلام اشاره و اظهار کرد: رسانه ها دراطلاع رسانی، روشنگری و بر ملا کردن نقشه های آشکار و پنهان حکومت های استکباری و دشمنان اسلام بسیار تاثیر گذارند.

وی با بیان اینکه رسانه ها در تحولات فرهنگی، اعتقادی و حکومتی نقش مهمی ایفا می کنند گفت: به همین دلیل است که حکومت های زورگو، متجاوز و استکباری برای عملی کردن و توجیه اهداف شوم خود در این حوزه سرمایه گذاری های زیادی می کنند و این موضوع رسالت رسانه های مردمی را برای خنثی سازی تدابیر شیطانی استکباری سنگین ترمی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها