خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

اسرائیل روز به روز به موضع ضعف نزدیک‌تر می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس اسرائیل را بیش از هر زمان دیگری به موضع ضعف نزدیک‌تر دانست.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۶۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبر نگارخبرگزاری بسیج از قزوین،به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس زمان ویژه ای است که تمامی جهان اسلام یکپارچه در برابر ظلم می ایستند و صف آرایی می کنند.

وی ادامه داد: امروز که هر ساعت شاهد ظلم بیشتری به مردم مظلوم فلسطین هستیم اگر سکوت کنیم و در برابر این ظلم حداقل کار را که همان اعلام انزجار در راهپیمایی ها علیه رژیم ظالم صهیونیستی است انجام ندهیم، خواهیم دید که این ظلم روز به روز قدرت خواهد یافت و بر دامنه سیاه دلی خود خواهد افزود.

لطفی زاده با تاکید بر ضعف و ناتوانی اسرائیل در برابر توانمندی های جهان اسلام گفت: امروز با وجود ارتش تا دندان مسلحی که دراختیار اسرائیل قرار دارد شاهد هستیم که اوج مقاومت این شیاطین تنها 8 روز است و خود این مسئله مفاهیم عمیقی را می رساند.

وی افزود: راهپیمایی امسال مانند سالهای گذشته با شکوه خواهد بود و دو هدف حمایت همیشگی از مردم مظلوم فلسطین و نمایش یک پارچگی و شکوه و وحدت را دنبال خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام ععلی(ع) در پایان با اشاره به ایستادگی ملت غیور ایران گفت: اینکه مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند ریشه در اعتقادات و ظلم ستیزی آنها دارد و نیز ملت ما همواره ثابت کرده اند که در تمامی میدان‌ها ندای رهبرشان را لبیک می گویند و هیچ گاه سنگر حق را خالی نخواهند گذاشت.

معیار عملکرد مردم بصیرت و منافعی است که این راهپیمایی برای جهان اسلام در بر دارد و به واقع نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

 

1004/ت30/ب  

ارسال نظرات
پر بیننده ها