خبرهای داغ:
این جنگ های نیابتی توسط گروه هایی مثل داعش به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و برخی کشورهای اسلامی را درگیر این جنگ کرده اند.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۶۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز قدس یک حادثه عمومی با موضوع فلسطین برای جهان اسلام است، کفت: قبل از اینکه سایر مسائل جهان اسلام مور نظر باشد روز قدس به صورت اختصاصی به موضوع فلسطین و آزاد سازی آن از چنگال صهیونیست ها می پردازد.

وی با اشاره به اینکه جریان صهیونیستی با حمایت از برخی حکام منطقه مانند آل سعود، جنگ های نیابتی را در برخی کشورهای اسلامی راه انداخته است، عنوان کرد: این جنگ های نیابتی توسط گروه هایی مثل داعش به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و برخی کشورهای اسلامی را درگیر این جنگ کرده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال پیامی به آمریکا و صهیونیست ها است، اظهار داشت: صهیونسیت ها بدانند جنگ های نیابتی که در منطقه راه انداختند، جهان اسلام به صورت یکپارچه این به این جنگ ها پایان خواهد داد و به عنوان یک نیروی متحد علیه صهیونیست ها خواهند بود که راهپیمایی روز قدس و حمایت از فلسطین نشانگر این مطلب است.
منبع: بسیج پرس
ارسال نظرات
پر بیننده ها